פרסום ושיווק

המפרסמים נגד גוגל: "שיתוף פעולה בינה לבין יאהו יחסל המתחרים"

התאגדות המפרסמים האמריקאית (ANA) טוענת כי בעקבות השיתוף פעולה ישלטו גוגל ויאהו ב־90% משוק הפרסום בחיפוש

סוכנויות הידיעות 11:3309.09.08

התאגדות המפרסמים האמריקאית (ANA) שלחה מכתב לרשות האמריקאית להגבלים עסקיים, שבו היא מצהירה על התנגדותה לשותפות בין יאהו לגוגל.

 

השותפות בין החברות מאפשרת ליאהו להשתמש בחלק ממודעות גוגל בדפי החיפוש שלה. יאהו כבר הודיעה בעבר כי בחלק מעמודי החיפוש אין לה מודעות רלבנטיות, וגוגל יכולה לאפשר לה למלא את השטח היקר הזה. עם זאת, במסגרת העסקה תוכל יאהו להשתמש במודעות גוגל גם בעמודי חיפוש שבהם כבר יש מודעות. המהלך צפוי להכניס ליאהו 800 מיליון דולר בשנה הראשונה.

 

ANA, המאגד יותר מ־400 חברות, טוען שבעקבות השת"פ ישלטו גוגל ויאהו ב־90% משוק הפרסום בחיפוש.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x