$
פרסום ושיווק

בלעדי: בעקבות כשלון צ'ירוקי - מנהל תחום הנון פוד בשופרסל עוזב

לכלכליסט נודע כי יובל לובנשטיין, שמונה לתפקיד ב-2007, עוזב את תפקידו לאחר שמותג האופנה שהושק במרץ השנה לא הצליח להמריא

גלי ברגר 13:0029.07.08
קורבן ראשון בשופרסל למהלך השקת קו האופנה צ'ירוקי: יובל לובנשטיין, מנהל תחום הנון פוד (לא מזון) בשופרסל, סיים אתמול את תפקידו, כך נודע ל"כלכליסט". לובנשטיין, שמונה לתפקיד בינואר 2007, היה כפוף ישירות למנכ"ל החברה, אפי רוזנהויז, ולא פעל תחת אלי גידור, סמנכ"ל הסחר של שופרסל.

 

במרץ השנה עלתה שופרסל מדרגה בתחום הנון פוד, עם השקת מותג האופנה צ'ירוקי בפינות מכירה מיוחדות בסניפים. כיום, חודשים ספורים אחרי ההשקה, מדווחים בשוק כי המותג לא ממריא וכי שופרסל נתקעה עם מלאים רבים.

 

בשופרסל ייחסו חשיבות רבה לתחום הנון פוד כאחד ממנועי הצמיחה של הרשת. בשופרסל ביג, פורמט הממוצב כ- One Stop Shop, ניתן למצוא מגוון גדול של מוצרים, בהם אחוז גדול של פריטים מתחום הנון פוד, כגון כלי בית וטקסטיל בית, תחת המותג ONE וכן מוצרי חשמל. 

 

צ'ירוקי הוא מותג אמריקאי שהחל לפעול ב-1973 ומחזור המכירות שלו ב-2008 צפוי להגיע לכ-3 מיליארד דולר, כשמתוכם 1.5 מיליארד דולר בארצות הברית. צ'ירוקי נמכר ב-4,000 נקודות מכירה ב-28 מדינות ברחבי העולם, ביניהן גם בטסקו הבריטית.

 

שופרסל סירבה להגיב על הדברים.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x