סגור

עוד צעד בדרך להנפקה: Via הגישה תשקיף לרשות ני"ע בניו יורק

בשלב זה החברה עדיין לא סיפקה פרטים על היקף ההנפקה המתוכננת, השווי והבורסה שבה היא מתכוונת להירשם למסחר; בסוף נובמבר השנה השלימה Via גיוס של ה 130 מיליון דולר לפי שווי של 3.3 מיליארד דולר

חברת Via הישראלית הגישה תשקיף חסוי לרשות ני"ע האמריקאית (SEC) לקראת הנפקה בניו יורק. החברה לא סיפקה בשלב זה פרטים על היקף ההנפקה המתוכננת, השווי המיועד והבורסה שבה היא מתכוונת להירשם - רק על כוונותיה לצאת בהנפקה.

הגשת התשקיף נועדה ככל הנראה לאפשר לחברה להוציא לפועל את ההנפקה על בסיס תוצאות הרבעון הנוכחי ולא על שנת הכספים הבאה.
שווי החברה בגיוס האחרון עמד על 3.3 מיליארד דולר וההנפקה צפויה להיות בטווחי מחירים גבוהים יותר. לאחרונה הודיעה ויה על סגירת שירותי התחבורה הציבורית שלה בניו יורק, כחלק מההיערכות להנפקה.
בסוף נובמבר השנה גייסה החברה 130 מיליון דולר לפי שווי של 3.3 מיליארד דולר. ויה נוסדה בשנת 2012 על ידי אורן שובל ודניאל רמות. מרכז הפיתוח שלה בישראל מעסיק כ-400 עובדים, מתוך למעלה מ-1,000 עובדי החברה ברחבי העולם.
החברה מפתחת טכנולוגיות תחבורה ציבורית חכמות, ומספקת את התשתית הטכנולוגית שלה לכ-500 לקוחות ב-38 מדינות ברחבי העולם. בישראל, בין הלקוחות שנעזרים בשירותי ויה ניתן למנות את באבל של דן, תיק-תק של אגד ומיזם "התחנה" של משרד התחבורה.
1 צפייה בגלריה
דניאל רמות מנכל ויה via
דניאל רמות מנכל ויה via
דניאל רמות מנכ"ל VIA
(צילום: נדב נויהוז)