סגור

מנכ"ל פועלים אקוויטי קובי שלום עוזב לקרן סקיי

שלום הודיע להנהלת הבנק על כוונתו לפרוש, בתום כהונה של ארבע שנים. תחת הובלתו הגדילה פועלים אקוויטי את היקף ההשקעות הריאליות שלה מ-1.1 ל-3.5 מיליארד שקל

קובי שלום מנכ"ל פועלים אקוויטי, הודיע להנהלת בנק הפועלים על כוונתו לעזוב את התפקיד, בתום כהונה של ארבע שנים. הוא יצטרף לקרן ההשקעות סקיי של צבי יוכמן וניר דגן.
שלום מונה לתפקיד בדצמבר 2019 בידי המנכ"ל דב קוטלר והחליף בשעתו את עומר קרייזל (מנהל ההשקעות של מגדל לשעבר) שכיהן בתפקיד חמש שנים.
שלום שימש בשנים 2018-2013 בתפקיד סמנכ"ל בכיר בכלל ביטוח, מנהל אגף אשראי והשקעות פרטיות ואלטרנטיביות בחברה. בתפקידו ניהל תיק אשראי לא סחיר בהיקף של 20 מיליארד שקל, השקעות ישירות ופרייבט אקוויטי בהיקף של 10 מיליארד שקל, השקעות מזנין ועוד.
פועלים אקוויטי חולשת על ההשקעות הריאליות של בנק הפועלים ומתחרה בלאומי פרטנרס ודיסקונט קפיטל.
תיק ההשקעות הריאליות של הפועלים קפץ מהיקף של 1.1 מיליארד שקל בסוף 2019, ערב כניסתו של שלום לתפקיד, ל–3.5 מיליארד שקל נכון לסוף מרץ 2023. בכך התיק התקרב לזה של לאומי פרטנרס , שמנהל תיק של 4.5 מיליארד שקל.
החברה השקיעה ברכישת 20% ממניות ניופאן יבואנית מוצרי החשמל, בחברת הייקון, בעלת איידיגיטל יבואנית מוצרי אפל, ברשת הדיור בית בכפר ועוד.