סגור

מנורה תעמיד לפפושדו אשראי של 100 מיליון שקל לפרויקטי התחדשות עירונית

ים סוף נדל"ן, זרוע הבנייה למגורים של Red Sea Group שבבעלות פפושדו, מבצעת כיום פרויקט התחדשות עירונית ברמת גן ואחריו תתחיל פרויקט נוסף באותה העיר

מנורה מבטחים תממן לקבוצת Red Sea Group שבבעלות משפחת פפשודו, הקמת פרוייקטי התחדשות עירונית בהיקף של 100 מיליון שקל.
קבוצת מנורה מבטחים חתמה מול קבוצת פפושדו על הסכם מסגרת להעמדת אשראי בסכום המדובר לתקופה של שש שנים.
זהו הסכם ראשון בין הצדדים, כאשר ים סוף נדל"ן, זרוע הבנייה למגורים של Red Sea Group, מקדמת ומפתחת את זרוע ההתחדשות העירונית שלה ולה כיום למעלה מ-1,500 יחידות דיור בפרויקטי התחדשות עירונית בשלבי הקמה, ולמעלה מ-1,000 יחידות דיור נוספות בפרויקטי התחדשות עירונית בשלבים מוקדמים יותר.
ים סוף נדל"ן מבצעת היום את שלב ב' של פרויקט HIGHLINE ברמת גן, בהשקעה של כחצי מיליארד שקל.
במסגרת הפרויקט פונו ארבעה בנייני מגורים ישנים בני שלוש קומות שכללו 89 יחידות דיור וחמש חנויות, ובמקומם נבנות כ-285 דירות חדשות.
הפרויקט הבא ימוקם במתחם הרחובות אבא הלל והדקלים ברמת גן ויכלול הקמת 100 דירות חדשות, לאחר הריסת 33 דירות ישנות. זהו פרויקט שכולל הקמת מגדל בן 24 קומות עם קומת מסחר בשטח של 430 מ"ר. את העסקה מטעם מנורה מבטחים הובילו ג'ואנה ויסמן, מנהלת תחום אשראי לא סחיר ואריק דרך, מנהל מחלקת אשראי עסקי.
1 צפייה בגלריה
פרויקט אבא הלל ים סוף נדל"ן
פרויקט אבא הלל ים סוף נדל"ן
הדמיית פרויקט אבא הלל של ים סוף נדל"ן
(פרויקט אבא הלל, ים סוף נדל"ן. קרדיט - כנען שנהב אדריכלים)
יואב פפושדו, יו"ר Red Sea Group מסר כי בחברה "רואים בהסכם שנחתם עם קבוצת מנורה מבטחים מהלך אסטרטגי שיהווה פתח לשיתופי פעולה נוספים בין Red Sea Group לקבוצת מנורה. אנו מאמינים בתחום ההתחדשות העירונית ומקדמים מספר פרויקטים ייחודים באזורי הביקוש, ושואפים בשנים הקרובות להמשיך ולהגדיל את צבר יחידות הדיור של החברה".
ניר מורוז, משנה למנכ"ל ומנהל אגף השקעות של מנורה מבטחים: "אנו מברכים על הסכם המסגרת להעמדת אשראי לים סוף נדל"ן. עסקת מימון זו מצטרפת להשקעות רבות נוספות אותן ביצעה מנורה מבטחים לאחרונה בתחום האשראי הלא סחיר. השקעה זו היא חלק מאסטרטגיית החברה להגדלת חלק התיק הלא סחיר של עמיתי ומבוטחי הקבוצה וזאת לשם השגת תשואה מרבית בסיכון נמוך. אני מודה לצוות תחום האשראי הלא סחיר של החברה".