סגור

אלי אלעזרא נכנס להשקעה של מיליוני שקלים בחברת מטאו-לוג'יק

סבב הגיוס כולו עומד על 18 מיליארד דולר; החברה שהוקמה ב-2011 פיתחה פלטפורמת אלגו טריידינג מבוססת בינה מלאכותית למסחר בחוזים עתידיים על חשמל

אלי אלעזרא בעל השליטה בחברת הכשרה לביטוח, אלבר ואפרידר משקיע מיליוני שקלים בחברת הטכנולוגיה מטאו-לוג'יק, במסגרת סבב גיוס של 18 מיליון דולר.
הגיוס נעשה נעשה במקביל להשקת ותחילת המסחר בקרן הגידור מטאו-לוג׳יק פיוצ׳רס פאנד (Meteo-Logic Futures Fund) בשווקי האנרגיה האירופאיים. הקרן עתידה לסחור בחוזי נכסים עתידיים של חשמל בבורסות העולם, באמצעות מנוע מבוסס בינה מלאכותית שפיתחה החברה - מטאו-לוג'יק גם תהיה בעלת השליטה בשותף הכללי.
מטאו-לוג'יק שהוקמה בשנת 2011 ופיתחה פלטפורמת אלגו טריידינג למסחר בחשמל, גייסה עד היום את הסכום ממספר משקיעים, בהם המיליארדר הסיני לי קא-שינג באמצעות קרן הורייזונס; גלעד שבתאי, מהמשקיעים הפרטיים הבולטים בשוק (Viber); ניר קלקשטיין מייסדי פיינל. החברה צפויה אף להרחיב את סבב גיוס ההון הנוכחי בקרוב, עם כניסתם של משקיעים נוספים.
אור אלעזרא בנו של אלי המרכז את השקעות החברות טכנולוגיה בקבוצה, אמר כי "מעבר ההון מהמבנה הקלאסי של שוק ממשלתי וריכוזי, לשוק חופשי ופרטי, הוא הגדול ביותר בדורינו. כמות ההון שעוברת במסחר באנרגיה בכל יום עולה על 50 מיליאד דולר והסכומים צפויים לגדול. יתרון אמיתי בראיית השוק המתבסס על סיגנל פיסיקלי אמיתי, כפי שמספקת מטאו- לוג'יק , מאפשר הזדמנויות יוצאות דופן".
1 צפייה בגלריה
אלי אלעזרא, מבעלי אפרידר
אלי אלעזרא, מבעלי אפרידר
אלי אלעזרא
(צילום: רמי זרנגר)