סגור

דלק מציעה פירעון מוקדם למחזיקי שתיים מסדרות האג"ח שלה

הקבוצה שבשליטת יצחק תשובה מעוניינת לנצל את המזומנים שבקופתה, ומציעה פירעון מוקדם מלא בהיקף של 340 מיליון שקל למחזיקי איגרות החוב מסדרות י"ח וי"ט. בדצמבר ביצעה הקבוצה פירעון מוקדם חלקי לאג"ח מחמש סדרות בהיקף של 1.7 מיליארד שקל

פחות משנתיים לאחר המשבר שאיים על קיומה, מציעה קבוצת דלק פירעון מוקדם מלא למחזיקי איגרות החוב שלה מסדרות יח' ו-יט' בהיקף של 340 מיליון שקל. דלק מעוניינת לנצל את המזומנים בקופתה להקטנת החוב.
דלק, שבשליטת יצחק תשובה, המנוהלת בידי עידן ולס, מתכוונת גם להגיש הצעת רכש וולונטרית למחזיקי האג"ח מסדרה ל"א. במסגרת ההצעה יוכלו האחרונים להמיר את איגרות החוב שברשותם לאיגרות חוב חדשות מסדרה ל"ד.
בדצמבר ביצעה הקבוצה פירעון מוקדם חלקי לאיגרות החוב מסדרות י"ט, כ"ב, ל"א, ל"ג ו-ל"ד בהיקף של כ-1.7 מיליארד שקל.
1 צפייה בגלריה
יצחק תשובה בעל השליטה ב דלק 17.5.20
יצחק תשובה בעל השליטה ב דלק 17.5.20
יצחק תשובה, בעל השליטה בדלק
(צילום: אייל טואג)

דלק מבקשת לזמן אספות אג"ח לצורך תיקון שטרי הנאמנות הקיימים באופן שיאפשר לחברה לבצע פירעון מוקדם מלא למחזיקי איגרות החוב של סדרות י"ח ו-י"ט. אם מחזיקי האג"ח בסדרה י"ח ייענו להצעה, הם יקבלו קרן בשווי 180 מיליון שקל לצד ריבית של מיליון שקל. מחזיקי סדרה י"ט יקבלו את הקרן בשווי 140 מיליון שקל, לצד ריבית של 6 מיליון שקל.
יחס ההחלפה ושיעור הריבית בעסקת ההחלפה שאותה בוחנת החברה להגיש לסדרה ל"א ייקבעו בסמוך למועד ההחלפה, כשדלק תציע למעוניינים תשואה גבוהה יותר ומח"מ ארוך יותר.