סגור
משה בר סימן טוב
משה בר סימן טוב (צילום: אוראל כהן)

נמצא מחליף לבר סימן טוב בכלל ביטוח: יגיע מהחברה המתחרה

ערן אלדד מחברת הראל ימלא את התפקידים של בר סימן טוב בחברת הביטוח כלל: משנה למנכ"ל ומנהל חטיבת הבריאות; בר סימן טוב חוזר לכהן כמנכ"ל משרד הבריאות לאחר פחות משנה בכלל ביטוח, עם מינוי אריה דרעי לשר הבריאות

ערן אלדד יחליף את משה בר סימן טוב בתפקידיו כמשנה למנכ"ל וכמנהל חטיבת הבריאות בכלל ביטוח. כך הודיעה החברה היום (ב') למשקיעים.
בשש השנים האחרונות, ניהל אלדד את אגף בריאות פרט, ביטוח נסיעות לחו"ל ותושבים זרים, בהראל חברת הביטוח המתחרה לכלל ביטוח. הוא מונה לתפקיד לאחר שבר סימן טוב חזר לתפקידו הקודם כמנכ"ל משרד הבריאות.
בר סימן טוב סיים אתמול את תפקידיו בכלל ביטוח ושב למשרד הבריאות לאחר מינוי אריה דרעי לשר הבריאות. בשנה החולפת עמדה עלות שכרו של בר סימן טוב בכלל, על פי הערכות בשוק, על כ-2.5 מיליון שקל. עלות שכרו הקבוע הסתכמה במיליון וחצי שקל, ועם כניסתו לתפקידו ניתנו לו גם מענקים ואופציות בעלות של מיליון שקל נוספים.
בר סימן טוב כיהן כמנהל חטיבת הבריאות בכלל ביטוח במשך פחות משנה, אולם עצם הגעתו לחברת הביטוח ביטלה מהלך שקודם בתוך החברה והוא איחוד מחלקת הבריאות ומערך התביעות בחברה תחת אותו מנהל.
המהלך של כלל בישר כי החברה עלולה להקטין פעילותה בתחום הבריאות והסיעוד. אולם כאמור עם הצטרפותו של בר סימן טוב בוטלה התוכנית והחברה היום מחזיקה בפוליסות בריאות בהיקף של 1.5 מתוך ענף של 13 מיליארד שקל, נתח של 14% והיא שנייה רק להראל שמחזיקה בנתח שוק של 32% (נכון ל-2021).
בר סימן טוב שימש גם כדירקטור בנופר אנרגיה וסיים היום באופן רשמי את תפקידו.