סגור

שילכו לשרווד: רובינהוד מפטרת 9% מהעובדים; "ההחלטה תשפר את היעילות"

נכון לסוף דצמבר עמד מספר העובדים של החברה במשרה מלאה על 3,800 כך שמספר העובדים שיפוטר צפוי לעמוד על סביב 340; המנכ"ל ולאד טנב: "הצמיחה המהירה הובילה למקרים של כפל תפקידים ומשימות. לא היה קל לקבל את ההחלטה אך היא תקדם את המשימה שלנו של דמוקרטיזציה בפיננסים"

רובינהוד הודיעה אתמול בערב על פיטורי 9% מכוח העבודה שלה – המניה הגיבה בירידה של 2.2% במסחר המאוחר. נכון לסוף דצמבר עמד מספר העובדים של החברה במשרה מלאה על 3,800 כך שמספר העובדים שיפוטר צפוי לעמוד על סביב 340.

במהלך 021 הצטרפו 700 עובדים חדשים לרובינהוד, מפעילת אפליקציית המסחר הנסחרת בנאסד"ק בשווי של 8.7 מיליארד דולר - לאחר שאיבדה 44% מתחילת 2022.
בהודעת בלוג על הפיטורים אמר המנכ"ל ולאד טנב (Vlad Tenev): "הצמיחה המהירה בכוח האדם שלנו הובילה לכמה מקרים של כפל תפקידים ומשימות, וכך גם לשכבות ומורכבות גבוהות מהמצב האופטימלי".
1 צפייה בגלריה
ולאד טנב מנכ"ל רובינהוד
ולאד טנב מנכ"ל רובינהוד
ולאד טנב מנכ"ל רובינהוד
(צילום: ויקיפדיה)

"לאחר בחינה זהירה של מצב הדברים האמור, אנחנו בטוחים שביצוע הצמצום הזה בצוות של רובינהוד הוא ההחלטה הנכונה, שתשפר את היעילות שלנו, תשפר את מהירות העבודה שלנו ותבטיח את המענה לצרכים המשתנים של הלקוחות שלנו", הוסיף טנב.
"אף שלא היה קל לקבל את ההחלטה, זהו צעד חשוב כדי להבטיח שנוכל להמשיך לעמוד ביעדים האסטרטגיים שלנו ולהמשיך ולקדם את המשימה שלנו, של דמוקרטיזציה בפיננסים", אמר עוד המנכ"ל.
רובינהוד צפויה לפרסם את הדוחות שלה בחמישי בערב, ובהודעה הלילה ציין המנכ"ל כי לחברה יש כיום כ-5 מיליארד דולר בקופת המזומנים שלה – בסוף 2021 היו לחברה מזומנים ושווה מזומנים בסכום של מעל 8 מיליארד דולר.