סגור
מימין מנכ"ל שופרסל עופר בלוך והיו"ר המסתמן של החברה איציק אברכהן
מימין מנכ"ל שופרסל עופר בלוך והיו"ר המסתמן של החברה איציק אברכהן (צילומים: אוראל כהן, אלעד גרשגורן)

אחרי חשיפת כלכליסט
דירקטוריון שופרסל אישר הדחת המנכ"ל עופר בלוך

דריקטוריון שופרסל אישר בישיבה שהסתיימה עתה ליו"ר החברה איציק אברכהן לערוך שימוע לפני הדחה לעופר בלוך המנכ"ל; לדברי גורמים בשופרסל, בלוך זעם על הפרסום והוא מתכוון לצאת למאבק כדי לנסות למנוע את הדחתו

דיריקטוריון שופרסל אישר ליו"ר החברה איציק אברכהן לפתוח בהליך להדחת המנכ"ל עופר בלוך. ההחלטה התקבלה פה אחד. כפי שנחשף הבוקר בכלכליסט, הדירקטוריון התכנס היום כדי לדון בנושא ובתום הדיון העניק לאברכהן גיבוי לערוך לבלוך שימוע.
בלוך עצמו נדהם הבוקר מהפרסום. הוא לא ידע כי אברכהן החליט להדיח אותו מהתפקיד וכי הישיבה תתקיים היום. לדברי גורמים בשופרסל, בלוך זעם על הפרסום והוא מתכוון לצאת למאבק כדי לנסות למנוע את הדחתו.
אברכהן אינו מאמין ביכולת של בלוך להצמיח את שופרסל בתקופה זו. בין השניים גם אינם קיימים יחסי אמון מאחר ובלוך מונה ע"י מי שהדיח את אברכהן מתפקיד המנכ"ל, יקי ודמני.
השימוע של בלוך צפוי להיערך בראשית השבוע הבא ויש להניח כי הוא ינסה להיאבק בו באמצעות עורכי דין. כך או כך, נראה כי אברכהן נחוש להשלים את המהלך ולהביא למינויו של אורי וטרמן, מנכ"ל be, למנכ"ל הבא של שופרסל.
הגופים המוסדיים ידעו מראש כי בכוונת אברכהן להדיח את בלוך, ונראה כי בבחירתם באברכהן העניקו לו גיבוי גם למהלך זה. בלוך עצמו שוקל להיאבק בהדחה המסתמנת, אולי אף באמצעות הליכים משפטיים. מי שמסתמן כמועמד המוביל להחלפת בלוך הוא אורי וטרמן, מנכ"ל רשת הפארם Be שבבעלות שופרסל.