סגור
מימין מנכ"ל שופרסל עופר בלוך והיו"ר המסתמן של החברה איציק אברכהן
מימין מנכ"ל שופרסל עופר בלוך והיו"ר הנכנס איציק אברכהן (צילומים: אוראל כהן, אלעד גרשגורן)

בלעדי
אברכהן פותח בהליך להדחת מנכ"ל שופרסל, בלוך נערך למאבק

ל"כלכליסט" נודע כי דירקטוריון שופרסל צפוי לדון בקרוב בסוגיית פיטוריו של המנכ"ל עופר בלוך. הדירקטוריון יצטרך להסמיך את היו"ר איציק אברכהן לערוך שימוע לבלוך אשר מונה לתפקיד על ידי קודמו של אברכהן בתפקיד, יקי ודמני

יו״ר שופרסל הנכנס איציק אברכהן מתניע את המהלך להדחתו של המנכ״ל עופר בלוך שנכנס לתפקידו לפני חודשיים.
ל"כלכליסט" נודע כי דירקטוריון שופרסל צפוי לדון בקרוב, ייתכן שכבר היום, בסוגיית פיטוריו של בלוך. הדירקטוריון יצטרך להסמיך את אברכהן לערוך שימוע לבלוך אשר מונה לתפקיד על ידי קודמו של אברכהן בתפקיד, יקי ודמני.
אברכהן לא מאמין ביכולתו של בלוך להוביל את שופרסל לצמיחה, במיוחד לא אחרי הכאוס הניהולי שממנו סבלה בשנה האחרונה. בין השניים קיימים משקעים נוכח ההתבטאויות של בלוך נגד אברכהן בטרם זה שב לחברה כיו״ר.
בימים האחרונים מאז מונה אברכהן לתפקיד, העביר בלוך מסרים, באמצעות צדדים שלישיים, במטרה ללחוץ על אברכהן להשאירו בתפקיד, אך נראה כי מאמצים אלה עלו בתוהו. אברכהן זכה לאמון גורף מהמוסדיים כאשר נבחר ליו"ר יחד עם קבוצת הדירקטורים שנבחרה עמו.
הגופים המוסדיים ידעו מראש כי בכוונת אברכהן להדיח את בלוך, ונראה כי בבחירתם באברכהן העניקו לו גיבוי גם למהלך זה. בלוך עצמו שוקל להיאבק בהדחה המסתמנת, אולי אף באמצעות הליכים משפטיים. מי שמסתמן כמועמד המוביל להחלפת בלוך הוא אורי וטרמן, מנכ"ל רשת הפארם Be שבבעלות שופרסל.