סגור

אחרי שנה בתפקיד: מנכ"ל מגדל שגיא יוגב הודיע על התפטרותו

המנכ"ל הפורש של חברת הביטוח התלונן על חוסר יציבות ניהולית: "סביבת העבודה אליה נחשפתי הקשתה על ניהול מיטבי"; דירקטוריון מגדל בחר ביוגב לאחר שרשות שוק ההון הודיעה כי עליו לבחור מנכ"ל באופן מיידי, ברקע סאגה ממושכת, שבמהלכה ניסה בעל השליטה שלמה אליהו לקדם את מינוי רונן אגסי, בעוד היו"ר יפתח רון-טל ניסה לקדם את ידין ענתבי

מנכ"ל מגדל ביטוח שגיא יוגב הודיע לדירקטוריון החברה על כוונתו לפרוש מתפקידו, כך מדווחת מגדל לבורסה לפני שעה קלה. יוגב נבחר לתפקיד לפני כשנה.
דירקטוריון מגדל ביטוח בחר ביוגב לאחר שרשות שוק ההון הודיעה כי עליו לבחור מנכ"ל באופן מיידי. הודעה זו של הרשות התקבלה על רקע סאגה ממושכת, שבמהלכה ניסה בעל השליטה בחברה שלמה אליהו לקדם את המינוי של רונן אגסי, בעוד היו"ר יפתח רון-טל ניסה לקדם את הבחירה בידין ענתבי.
בתפקידו הקודם שימש יוגב כמנהל חטיבת הביטוח הכללי וכמשנה למנכ"ל בהראל ביטוח. יוגב עבד בהראל במשך 23 שנים בתפקידים שונים.
יוגב: "לצערי, סביבת העבודה אליה נחשפתי הקשתה על ניהול מיטבי של החברה ומנעה את קידומם של צעדים נדרשים - בהם בנייה של תוכנית אסטרטגית לחברה". עוד אמר יוגב כי "הארועים האחרונים וחוסר היציבות הניהולית פוגעים באופן קשה בניהול החברה, הן כלפי פנים והן כלפי חוץ, וכן בהצבת מטרות עתידיות קצרות וארוכות טווח.
לדבריו, "ניסיונותינו לשקף את המצב בפני אירגונים שונים בקבוצה לא הביאו, לצערי, לנקיטת הפעולות הנדרשות לצורך שמירה על היציבות הניהולית וסביבת עבודה תקינה, באופן שיאפשר את ניהולה וקידומה של החברה". הוא הוסיף כי "בנסיבות אלה ובהיעדר יכולת לממש את היעדים והמטרות לטובתה של החברה, אני מבקש לסיים את כהונתי כמנכ"ל".
מחברת מגדל אחזקות נמסר: "החברה מצרה על הודעה זו של מנכ"ל מגדל ביטוח בדבר סיום תפקידו וחולקת על תוכן המכתב ואופן הצגת הדברים. החברה מבקשת להבהיר כי תמשיך לפעול כדי להבטיח את ניהולם התקין של עסקי מגדל ביטוח, את יציבותה, טובתה וקידום האסטרטגיה של קבוצת מגדל, לרבות מגדל ביטוח, וקידום יעדיהן לטווח הארוך, וכי אין כל חשש לפגיעה בהקשר זה".