סגור

דיווח: Houzz של בני הזוג עדי טטרקו ואלון כהן מתקרבת לוול סטריט

הבנק גולדמן זאקס ישמש כחתם להנפקה ראשונית של אפליקציית שירותי העיצוב לבית, שצפויה לקרות כבר בתחילת השנה הבאה, כך פורסם ברויטרס. שווי החברה עומד על 4 מיליארד דולר, לפי בדיקה אחרונה שנעשתה ב-2017. האוז וגולדמן זאקס מכחישים את הדיווח

האוז Houzz, האתר והפלטפורמה המקוונת לנושאי אדריכלות ועיצוב פנים של בני הזוג הישראלים עדי טטרקו ואלון כהן, מעסיקה את גולדמן זאקס כחתם להנפקה הצפויה בוול סטריט, עליה עומלת החברה כבר מספר שנים. כך פורסם ברויטרס בהתבסס על אנשים המקורבים לנושא. ברקע, עלייה ניכרת בשיפוצים הביתיים בתקופת הקורונה, שחיזקה את שווי החברה לפי ההערכות.


האוז מתכננת לבצע הנפקה ראשונית כבר בתחילת 2022, כך לפי המקורבים. שווי החברה, שבסיסה בקליפורניה, מוערך ב-4 מיליארד דולר, לפי הבדיקה האחרונה שנעשתה ב-2017.

1 צפייה בגלריה
מוסף שבועי 29.3.18 אלון כהן מייסד אתר האוז houzz
מוסף שבועי 29.3.18 אלון כהן מייסד אתר האוז houzz
בני הזוג עדי טטרקו ואלון כהן מייסדי אתר האוז houzz

עם זאת, עיתוי ההנפקה כפוף לתנאי השוק, כך לפי אותם מקורבים. הם ביקשו שלא להזדהות בשמם משום שהנושא נשמר בסודיות. האוז וגולדמן זאקס הכחישו את הדיווח.
החברה נוסדה ב-2009 על ידי בני הזוג הישראלים, ומעבר לשיפוצים ועיצוב פנים של בתים, היא מציעה שירותי מכירת רהיטים משומשים. החברה נהנתה במהלך תקופת הקורונה מהשימוש הגובר בקניות באונליין.
אך האוז עשויה להנפיק מניות דווקא בתקופה שאנשים שבים לעבוד מהמשרד, ככל שהמגפה תדעך, אם אכן כך יהיה (ומכאן עיתוי ההנפקה תלוי בתנאי השוק). זאת לצד עליית מחירים גוברת, שצפויה להימשך גם בשנה הבאה.
האוז פיטרה 10% מעובדיה בשיא המגפה באפריל 2020. "בשל השלכות הקורונה על עסקים קטנים שעוסקים בתחומי שיפוצי בתים ועיצוב פנים, וההשפעה של כך על עסקי הליבה שלנו, של מנויים מתוך התעשייה, קיבלנו את ההחלטה הקשה להיפרד מ-155 עובדים, שהם כ-10% מהצוות שלנו", מסר אז דובר החברה.
עד כה גייסה האוז 650 מיליון דולר, בין היתר מהגופים הבאים: Sequoia Capital, New Enterprise Associates, GGV Capital and DST Global.