סגור

ברקת התערב ודירקטוריון מגדל יקים ועדת איתור למינוי המנכ"ל

הכוונה הראשונית במגדל היתה לוותר על הקמת ועדת איתור למינוי מחליף לרן עוז - שפורש מהתפקיד לטובת ניהול ישראכרט - ושזהות המחליף תיקבע בין שלמה אליהו, בעל השליטה בחברה, ויפתח רון־טל, היו"ר

הממונה על רשות שוק ההון משה ברקת התערב ודירקטוריון מגדל יקים ועדת איתור למינוי המנכ"ל - לאחר הודעת רן עוז על פרישתו לטובת תפקיד מנכ"ל ישראכרט.


הכוונה במגדל היתה לוותר על הקמת ועדת איתור למינוי מחליף לעוז, ושזהות המחליף תיקבע בין שלמה אליהו, בעל השליטה בחברה, ויפתח רון־טל, היו"ר. בין היתר התבססו במגדל על העובדה שגם בהראל המתחרה, שגם היא מצויה בשליטה של גורם פרטי, יאיר המבורגר, הוחלף מנכ"ל בלי ועדת איתור רק לפני כחודש.
בהודעה שהעבירה מגדל נמסר כי: "בהמשך להחלטת דירקטוריון מגדל, שהסמיך את היו"ר הנבחר, מר רון טל, להוביל את בחירת המנכל החדש, ולאחר שהתייעץ עם בעל השליטה, סיכם מר רון טל על הקמת ועדת איתור לבחירת המנכ"ל הבא, מיד עם כניסתו לתפקיד, בעוד כשבועיים".
מרבית הדירקטורים בחברה צידדו בתוכנית המקורית, של בחירת מנכ"ל ללא ועדת איתור - זו כאמור שונתה עתה, בשל הוראות רשות שוק ההון.
עוז עצמו הסכים להישאר בתפקיד מנכ"ל מגדל ביטוח ככל שיידרש, עד למינויו של מחליף, והוא לא התחייב לישרכארט, שם הוא צפוי לכהן כמנכ"ל, להגיע במועד מסוים. בכך איפשר למגדל לבחור את מועד עזיבה שלו, לאחר מינוי מנכ"ל חדש לחברת הביטוח. עוז צפוי להישאר במגדל עד לאחר החגים.


1 צפייה בגלריה
מימין בעל השליטה במגדל שלמה אליהו ויו"ר רשות שוק ההון משה ברקת
מימין בעל השליטה במגדל שלמה אליהו ויו"ר רשות שוק ההון משה ברקת
מימין: אליהו וברקת
(צילומים: עמית שעל, אוראל כהן)