סגור
מימין מנכ"ל שופרסל עופר בלוך והיו"ר המסתמן של החברה איציק אברכהן
עופר בלוך ואיציק אברכהן (צילומים: אוראל כהן, אלעד גרשגורן)

בלעדי
תפנית מפתיעה: בלוך ושופרסל קרובים לפשרה, השימוע מחר עשוי להתבטל

ל"כלכליסט" נודע כי עורכי הדין של מנכ"ל שופרסל עופר בלוך ודירקטוריון החברה קרובים לחתימה על הסכם סיום העסקתו; מדובר בפשרה שמהווה תפנית מפתיעה לאור חילופי הדברים הקשים בין הצדדים, ובה יפוצה בכ-1.1 מיליון שקל עבור שישה חודשי שכר

תפנית חדה ומפתיעה במאבק בין עופר בלוך לחברת שופרסל, שהחליטה על הדחתו מתפקיד המנכ"ל. ל"כלכליסט" נודע כי עורכי הדין של בלוך ושופרסל קרובים לחתימה על הסכם סיום העסקה של בלוך.
מדובר בפשרה שמהווה תפנית מפתיעה לאור חילופי הדברים הקשים בין הצדדים. לפי ההסכמות המסתמנות, השימוע שנקבע למחר לבלוך יבוטל. שופרסל תעביר לבלוך מכתב סיום העסקה והוא יקבל את המגיע לו על פי ההסכם כפיצוי, כ-1.1 מיליון שקל עבור שישה חודשי שכר עבור הודעה מוקדמת מראש (4 משכורות) והסתגלות (חודשיים) בעלות של 1.1 מיליון שקל לחברה.
המגעים התנהלו בידי עורכי הדין של שני הצדדים. הפשרה המסתמנת היא ששני הצדדים ימשכו את ההאשמות הכבדות שבהן האשימו זה את זה במכתבים שהחליפו השבוע, ושופרסל ובלוך יחתמו על הסכם סיום העסקה.
כפי שנחשף ב"כלכליסט" היום בצהריים, בלוך, שכיהן בתפקיד חודשיים בלבד, שלח מכתב תשובה לזימון לשימוע בו כינה את דירקטוריון שופרסל "מריונטות", וטען שפיטוריו נעשו משיקולים זרים ופסולים.
נראה כי למרות העימות הקשה, בלוך הבין שלא יוכל לכפות על שופרסל את העסקתו, ובשופרסל הבינו כי לא מדובר במקרה פיטורים קלאסי, אף שקיים סיכוי טוב כי יעמוד במבחן משפטי. שני הצדדים הם בעלי אינטרס לסיים את האירוע בפשרה.