סגור

דלק ישראל וסונול צפויות להחליף את פז בתחנות הדלק של מרכז הירידים

ל"כלכליסט" נודע כי דלק ישראל וסונול זכו במכרז של מרכז הירידים בתחנות שממוקמות ליד הלונה פארק בתל אביב; דלק ישראל זכתה בתחנה בצד הדרומי, שם שוכן משרד הרישוי, והיא מתכוונת להקים בה סופרמרקט וכן סניף של ברגר קינג וקפה ג'ו

דלק ישראל וסונול צפויות להחליף את פז בתחנות הדלק של מרכז הירידים בעוד כשנה. ל"כלכליסט" נודע כי דלק ישראל וסונול זכו במכרז של מרכז הירידים בתחנות שממוקמות ליד הלונה פארק בתל אביב.


דלק ישראל זכתה בתחנה בצד הדרומי, שם שוכן משרד הרישוי, והיא מתכוונת להקים בה סופרמרקט וכן סניף של ברגר קינג וקפה ג'ו, ולהפוך אותה לאחת האסטרטגיות בקבוצה. בנוסף זכתה דלק ישראל במכרז להפעלת תחנת הדלק הסמוכה לכלל ביטוח.

1 צפייה בגלריה
תחנת דלק סונול
תחנת דלק סונול
תחנת דלק של סונול
(צילום: אוראל כהן)

ברגר קינג היא רשת המזון המהיר השנייה בגודלה בעולם אחרי מקדונלד'ס. אך בישראל סבלה הרשת מעליות ומורדות, עם חוב של 5 מיליון שקל, ומעולם לא הצליחה לגרד את מקדונלד'ס המובילה, ורוב השנים נשארה שלישית אחרי המותג המקומי בורגראנץ'. כיום מונה הרשת בישראל 9 סניפים בלבד, לעומת 210 סניפים של מקדונלד'ס ו־64 סניפים של בורגראנץ'.
דלק ישראל תקבל את המניות ללא השקעה כלשהי של מזומן, אלא באמצעות התחייבות עתידית להעמיד הלוואות בעלים של 10 מיליון שקל והזרמות נוספות לצורך הקמת סניפים לפי חלקה בחברה. היעד של דלק ישראל הוא להגיע בתוך כמה שנים ל־100 סניפים של הרשת בתחנות התדלוק ובקניונים במרכזי הערים.