סגור
מרינה פולונסקי סמנכ"לית טכנולוגיה ב בנק One Zero
מרינה פולונסקי סמנכ"לית טכנולוגיה בבנק One Zero (צילום: אייל טואג)

פרסום ראשון
ברקע חילופי המנכ"ל ועזיבת שני חברי הנהלה: סבב מינויים רחב בוואן זירו

הקפצת מנכ"ל הבנק הדיגיטלי גל בר דעה לתפקיד מנכ"ל הקבוצה, ועזיבת סמנכ"לית ניהול סיכונים וסמנכ"ל הטכנולוגיה של הבנקים - מביאים לסבב מינויים רחב בבנק, כשבסופו יהיה רוב נשי בהנהלה; כפי שפורסם בכלכליסט - אייל גפני שמשמש כסמנכ"ל הכספים ימונה למנכ"ל

הבנק הדיגיטלי וואן זירו שבשליטת פרופ' אמנון שעשוע, מבצע סבב מינויים רחב בהנהלת הבנק. הרקע לסבב הוא המעבר של מנכ"ל הבנק הנוכחי גל בר דעה לתפקיד מנכ"ל הקבוצה וראש החברה הטכנולוגית החדשה שתקום, אשר צפויה להיות אחראית גם על פעילות הבנק בחו"ל.
בנוסף לכך, בחודשים האחרונים עזבו שני חברי הנהלה את הבנק: נטע אברהמוב ביטן, סמנכ"לית ניהול הסיכונים הראשית ועמיחי לוי סמנכ"ל הטכנולוגיה. כמו כן גם אייל דולברג הארכיטקט הראשי של הבנק הודיע על עזיבה, כשבמקומו ימונה לתפקיד ארתור גרמידר, שמגיע לבנק מפיוניר.
על רקע העזיבות והשינויים מתבצעת שורה של מינויים, כאשר בוואן זירו גם ניצלו את ההזדמנות לבצע שינוי מבני בחלק מהמקרים. בהנחה שכל המינויים יעברו את אישור בנק ישראל, אז יהיה רוב נשי בהנהלה הבנק והחברה הטכנולוגית (7 נשים מול 6 גברים).
כפי שפורסם לפני מספר שבועות, אייל גפני שמשמש כיום כסמנכ"ל הכספים של הבנק ימונה למנכ"ל. את גפני יחליף מאור אלמליח, היום מבקר הפנים של הבנק שימונה לסמנכ"ל הכספים. במקום אלמליח ימונה מתוך הבנק שרון קוזלובסקי לתפקיד מבקר הפנים.
תפקידו של לוי כסמנכ"ל הטכנולוגיה יפוצל לשני תפקידים: מרינה פולונסקי שמכהנת כמנהלת המחקר והפיתוח של הבנק, תמונה לסמנכ"לית הטכנולוגיה, תפקיד שאין הרבה נשים שמכהנות בו בענף הפיננסים.
כמו כן רועי חיימוביץ, שכיהן עד היום כראש חטיבת הפרויקטים והביצוע ימונה לסמנכ"ל התפעול הראשי (COO) של החברה הטכנולוגית (החברה שמחזיקה בוואן זירו). במסגרת תפקידו הוא יהיה אחראי על הקמתה החטיבה חדשה בחברה הטכנולוגית אשר תיתן שירותי טכנולוגים לבנק בישראל ובחו"ל, ועל תחום אבטחת המידע והסייבר. במקום אברהמוב ביטן שעזבה, ימונה לתפקיד סמנכ"ל ניהול סיכונים ראשי, אלון פדר, שמכהן כקצין ציות ראשי, וימשיך לכהן במקביל גם בתפקיד זה.
בנוסף לכך, יעלי דרשביץ, שעמדה בראש חטיבת המוצר בבנק תקודם לסמנכ"לית המוצר הראשית (CPO). אורה לוי אבליה, שכיהנה כחשבת של הבנק, תמונה לסמנכ"לית הכספים הראשית של החברה הטכנולוגית. ורחלי בינדמן, היום מנהלת התקשורת והרגולציה של הבנק תמונה לראש המטה של החברה הטכנולוגית ולסמנכ"לית התקשורת והרגולציה.