סגור
נעלי ספורט נייקי Nike
נעלי ספורט של נייקי (צילום: pio3/Shutterstock)

הכל נשאר במשפחה: ריטיילורס משדרגת את שכרם של הבכירים

המנכ"ל תומר צ'פניק, שהוא חתנו של היו"ר הראל ויזל, ירוויח השנה עד 4 מיליון שקל - בהתאם לרווח השנתי; מנכ"ל נייקי ישראל, מורן ויזל, שהוא גם בנו של הראל, ירוויח 1.7 מיליון שקל; עומר ויזל, מנהל חנות נייקי בנמל תל אביב ואחיינו של בעל השליטה, יזכה גם הוא לשדרוג

ריטיילורס, החברה הבת שמרכזת את פעילות הספורט בקבוצת פוקס, מעדכנת את שכרם מנכ"ל החברה תומר צ'פניק שהוא חתנו של יו"ר ריטיילורס ובעל שליטה בקבוצת פוקס, הראל ויזל. כן מתעדכן שכרו של מנכ"ל נייקי ישראל, מורן ויזל, שהוא בנו של הראל וקודם בנוסף לתפקיד סמנכ"ל קמעונאות גלובלי. כמו כן, יעודכן שכרו של עומר ויזל, בנו של אסף ויזל, מבעלי השליטה בפוקס ואחיו של הראל ויזל, שקודם למסלול עתודה ניהולית בחברה.
עלות השכר השנתית של צ'פניק תעמוד על 4 מיליון שקל במקום 2.5 מיליון שקל בשנת 2023. הוא יהיה זכאי למענק שנתי בשיעור קבוע של 0.7% מרווח שנתי של 70 מיליון שקל ומעלה, וזאת במקום שיעור מדורג של 0.7%-0.85% מהרווח הנקי השנתי. לתנאי העסקתו התווספה תקרה של עלות העסקה שנתית (כולל תגמול הוני) של עד 4 מיליון שקל.
עלות שכרו של מורן ויזל תעלה מ-1.1 מיליון שקל ל-1.7 מיליון בשנת 2024 ועד 1.87 מיליון שקל ב-2026.
עלות השכר של עומר ויזל, בתפקידו כמנהל חנות נייקי בנמל תל אביב תעלה ל-285 אלף שקל במקום 150 אלף שקל.
ריטיילורס עדכנה את מדיניות התגמול של החברה וקבעה כי יו"ר דירקטוריון פעיל – כיום הראל ויזל - יהיה זכאי לתגמול הוני בכפוף לאישור האספה הכללית.
ריטיילורס סיימה את שנת 2023 עם הכנסות של 1.9 מיליארד שקל – עלייה של 26.7% ביחס לשנה הקודמת. הרווח הנקי השנתי עלה ב-23.6% והסתכם ב-130 מיליון שקל. החברה תחלק דיבידנד בסך 61 מיליון שקל – 100% מהרווח הנקי במחצית השנייה של השנה.