סגור

אפילו באיחוד האמירויות חשבו שזה מוגזם: בנטלי תמכור לימוזינות חדשות מ-2015

לפני 6 שנים החלה היצרנית הבריטית בייצור בהזמנה של 5 מכוניות 'גראנד לימוזין' מפוארות, שיועדו עבור לקוח באיחוד האמירויות; מדובר ברכבים שעברו טיפולי השבחה פרטניים בעבודת יד, השונים זה מזה במפרט ובצבע. הקונה המיועד בחר לוותר על המכוניות, וכעת מעמידה אותן בנטלי למכירה כחדשות - במחיר שיחשף רק ללקוחות רציניים שיפנו לחברה

בנטלי הבריטית מעמידה למכירה חמש מכוניות יוקרה שלא הצליחה למכור - מכיוון שאלו היו יותר מדי מפוארות, אפילו עבור תושבי איחוד האמירויות.
סיפורן של המכוניות החל בשנת 2015, אז החליטה בנטלי לייצר חמש מכוניות 'גראנד לימוזין' שיועדו למכירה באיחוד האמירויות. הגראנד לימוזין מולינר, בשמן המלא, החלו את דרכן כבנטלי מולסאן "רגילות", אך עברו טיפול השבחה שכלל הארכה של המרכב בלא פחות ממטר שלם, וגם הגבהה של הגג ב-79 מילימטר לטובת הוספת מקום לנוסעים גבוהים. כיאה למכונית המורכבת בעבודת יד, כל אחת מה-5 שונה מאחיותיה במפרט וגם בצבע.
2 צפייה בגלריה
MulsanneGrandLimousine בנטלי
MulsanneGrandLimousine בנטלי
גראנד לימוזין של בנטלי
(צילום: בנטלי)
כך, מכונית אחת היא בצבע "קיפאון כסוף" בשילוב עם גוון שבנטלי מגדירה כ"כחול מרוקאי" עם תא נוסעים עשוי עץ אגוז; אחרת היא בצבע שחור קריסטל עם פנים מעץ אלון; ואחת נוספת היא בצבע "אדום סוכריה" עם פנים בגימור המדמה עץ זית. כל המכוניות המוצעות למכירה כוללות סידור הושבע לנוסעים בתצורה המאפשרת ישיבה פנים אל פנים. הנוסעים נהנים מבאר משקאות ברכב, כוסות קריסטל תואמות, שולחנות אישיים, ארבעה אזורי אקלים שונים - אחד לכל נוסע - מחיצת חלוקה בין תא הנוסעים והנהג, ועוד תוספות רבות. כדי להניע את 3 הטונות הכניסה בנטלי בחזית מנוע בנפח 6.7 ליטרים המפיק 512 כוחות סוס חרישיים.
2 צפייה בגלריה
MulsanneGrandLimousine בנטלי
MulsanneGrandLimousine בנטלי
(צילום: בנטלי)
אבל, הבעיה היא שהלקוח באיחוד האמירויות שהזמין את המכוניות, בחר שלא לנסוע בהן. משמעות הדברים היא שמדובר בחמש מכוניות בנטלי חדשות לחלוטין, המוצעות כעת למכירה על ידי היצרנית במחיר שיחשף רק ללקוחות רציניים אשר יפנו לבנטלי. החוק הישראלי, אגב, אינו מאפשר יבוא של מכוניות כאלה: למרות שבנטלי באיחוד האמירויות עושה ללקוח בעל אמצעים טובה גדולה ומוכרת עבורו את מכוניותיו ללקוחות ברחבי העולם, לפי החוק הישראלי יש לייבא ארצה מכונית תוך שנה מיום ייצורה כדי למכור אותה בישראל כחדשה.