סגור

נגד האיטלקים במגרש הביתי: קוטלת הפרארי הסינית תוצג בקרוב במילאנו

SILK FAW הסינית מתכוונת להציג את מכונית העל החדשה שלה - ה-S9, דווקא בשבוע האופנה בחודש הבא. מחירה הוא 1.5 מיליון דולר, לעומת מחירה של פרארי 488 החדשה - כ-330 אלף דולר

בימים בהם תעשיית הרכב הסינית הולכת ומגדילה את נוכחותה הגלובלית, ישנם גם יצרני רכב סיני שאינם פונים ללקוחות מסורתיים שמעוניינים במכונית משפחתית, אלא דווקא מעוניינים להילחם ראש בראש מול התותחים הכבדים של תעשיית הרכב.


כך, SILK FAW הסינית מתכוונת להציג את מכונית העל החדשה שלה - ה-S9, דווקא בשבוע האופנה במילאנו שיתקיים במהלך החודש הבא. לפי SILK FAW, מחירה של ה S9 הוא 1.5 מיליון דולר, מחיר גבוה בהתחשב בעובדה שמחירה של פרארי 488 חדשה הוא כ-330 אלף דולר.
2 צפייה בגלריה
SILK FAW רכב סיני 2
SILK FAW רכב סיני 2
SILK FAW הסיני דגם S9
(יצרן)
ל- SILK FAW יש גם בסיס אמריקאי: מדובר בחברת בת של SILK EV האמריקאית ו-FAW הסינית שמביאה אמנם את הידע והמימון הסיני-אמריקאי אך מתעתדת לייצר את מכונית העל החדשה באיטליה, לא רחוק מ"ערש התרבות" של מכוניות העל האיטלקיות - מודנה, שפרארי, למבורגיני ומזראט נמצאות כולן במרחק נסיעה קצרה ממנה.
2 צפייה בגלריה
SILK FAW רכב סיני
SILK FAW רכב סיני
SILK FAW הסיני דגם S9
(יצרן)
לפי היצרנית, ל-S9 יהיה מנוע בנזין בעל שמונה בוכנות בנפח 4.0 ליטרים שמפיק 800 כוחות סוס - ולצידו צמד מנועים חשמליים שמעלים את ההספק הכולל ל-1400 כוחות סוס. את המנועים החשמליים ניתן להזין באמצעות סוללת ליתיום איון שנטענת גם משקע חיצוני, כלומר מדובר גם במכונית פלאג אין הייבריד אשר מסוגלת לנסוע למרחק של כמה עשרות קילומטרים (היצרן לא מפרט כמה) בלי לפלוט זיהום בכלל.
היקף ההשקעה של SILK FAW במיזם נאמד לפי פרסומים זרים ב-1.2 מיליארד דולר להקמת מרכז המו"פ של היצרנית וגם לפיתוח דגם נוסף: S7 שיוצג בעתיד.