סגור
יונדאי באיון
יונדאי באיון (צילום יצרן)

ברוכים הבאים: כלי הרכב החדשים שיגיעו לישראל בקרוב

רכב כביש-שטח עממי חדש ליונדאי, מיצובישי פלאג אין הייבריד ודגמים חשמליים של פיג'ו - אלה רק חלק מכלי הרכב החדשים שצפויים להגיע לישראל בקרוב, על פי רישומי משרד התחבורה

מיצובישי פלאג אין הייבריד, רכב כביש-שטח עממי של יונדאי ודגמי פיג'ו חשמליים - כל אלה נמצאים בדרך לישראל, כך עולה מרישומי משרד התחבורה אשר מסכמים את היצע הדגמים אשר מיועדים להגיע לישראל החודש.
הדגם החשוב והמעניין ביותר המופיע ברשימה של משרד התחבורה הוא יונדאי באיון - רכב כביש-שטח בינוני של יונדאי אשר ממוצב לפי היצרנית מעל יונדאי קונה, אך מתחת ליונדאי טוסון. לפי רישומי מדינת ישראל, הצהירה יבואנית יונדאי כלמוביל על מחיר של 130 אלף שקל לבאיון, אם כי הרישומים אינם מפרטים באיזו רמת גימור של הבאיון מדובר.
זאת ועוד, יש להדגיש כי יבואני הרכב לעתים מצהירים על מחירים שאינם מדויקים וקובעים את המחיר המדויק עם תחילת שיווק הדגם. לצד היונדאי באיון מופיעים גם מספר דגמים נוספים ביבוא מקביל, חלקם משווקים על ידי יבואני הרכב הוותיקים וחלקם לא.
כך לדוגמה, מופיעים ברישומי מדינת ישראל לראשונה משלוחים של מיצובישי אקליפס קרוס המוכרת אבל בגרסת פלאג אין הייבריד שאינה משווקת בארץ על ידי כלמוביל באופן סדיר. המחיר המוצהר הוא 250 אלף שקל. לצד המיצובישי מופיעים ברישומי המדינה גם דגמי פיג'ו 2008 ביבוא מקביל כאשר המחיר המצהר הוא 185 אלף שקל.