סגור

ח"כ מאיר פרוש הותקף ליד ביתו: אלמונים ניסו לגזוז את זקנו

אירוע חריג סמוך לביתו בירושלים של חבר הכנסת מיהדות התורה: שני אלמונים הגיעו למקום רכובים על אופנוע, ואחד מהם שאל - "אתה פרוש?". הוא ענה בחיוב, ואותו אדם התנפל על הח"F, וניסה לגזוז את זקנו. פרוש לא נפגע, המשטרה פתחה בחקירה

אלימות חריגה ויוצאת דופן כלפי חבר כנסת: ח"כ מאיר פרוש מיהדות התורה הותקף הבוקר (יום שני) בסמוך לביתו בירושלים. על פי החשד, שני בני אדם ניסו לגזוז את זקנו - ונמלטו מהמקום.


מהחקירה הראשונית עולה כי שני אלמונים רכובים על אופנוע הגיעו אל סמוך לביתו של פרוש. אחד מהם שאל אותו: "אתה פרוש?". חבר הכנסת ענה בחיוב, ואז אותו אלמוני התנפל עליו וניסה לגזוז את זקנו. חבר הכנסת לא נזקק לטיפול רפואי.

1 צפייה בגלריה
מאיר פרוש חבר כנסת מטעם מפגת יהדות התורה
מאיר פרוש חבר כנסת מטעם מפגת יהדות התורה
מאיר פרוש חבר כנסת מטעם מפגת יהדות התורה
(צילום: אלכס קולומויסקי)

כוחות המשטרה הגיעו לביתו של פרוש ופתחו בחקירה. הם החלו בסריקות אחר החשודים ולקחו מהמקום מצלמות אבטחה, אך עד כה איש לא נעצר.
ח"כ יעקב ליצמן הגיב לתקיפת חברו למפלגה: "אני מזועזע מתקיפתו האלימה של ח"כ הרב מאיר פרוש בידי פורעים מסוכנים בירושלים. מדובר בשפל חדש ומסוכן וחציית קו אדום. על המשטרה לפעול במהירות ולשים ידה על התוקפים ולפעול נגדם בכל חומרת הדין. לא מתקבל על הדעת ולא ייתכן שאיש ציבור יותקף, ייפגע או ירגיש מאוים בשל כל סיבה שהיא".