סגור
בריאות בארגונים חדש דף כתבה

ספורט ימי, אימוני יוגה ומרוצים: באקסייט העובדים לא מפסיקים לרוץ

חברת ניהול הפרויקטים משלבת באופן קבוע פעילויות אורח חיים בריא בחיי היומיום, כמו גם באירועים ונופשים של החברה

נוסדה: 1996
מס׳ עובדים: 300
מס׳ מרכזים/סניפים: 1
ל', עובדת חברת ניהול הפרויקטים אקסייט, מעידה על עצמה כמי שלא הקפידה על אורח חיים בריא. ייתכן שכמו רבים מאיתנו, המצב לא היה משתנה עד היום, אלמלא נתקלה בפרסומים במקום העבודה על מרוץ מתקרב. המרוץ, ״נדל״ן RUN״, היה אירוע הספורט המאורגן הראשון של ענף הבנייה בישראל, והתקיים על גדות נחל אלכסנדר בעמק חפר. ההתלהבות בקרב העובדים בחברה שהתכוננו למרוץ הדביקה גם את ל׳, והיא החלטה לצאת מאזור הנוחות ולהתחיל להתאמן לקראתו. כיום היא כבר בכושר הטוב בחייה ורצה עם חבריה מהמשרד בקביעות.
4 צפייה בגלריה
יוגה
יוגה
יוגה
(אקסייט)
נופש חברה עם פעילויות ספורט ימי
הסיפור הזה הוא דוגמה אחת למדיניות של אקסייט לעודד את עובדיה לעסוק בספורט ולשפר את אורח חייהם.
מלבד הריצה, החברה דואגת גם לפעילויות ספורט נוספות, שמשתלבות לא פעם במסגרת ימי גיבוש. כך למשל, באחרונה ערכה החברה נופש סופ״ש לעובדים ולבני ובנות הזוג שלהם, שכלל פעילויות ספורט ימי. ישנם גם ימי פעילות לעובדים שמתוכננים תוך כדי מתן תשומת לב לנושאי בריאות וספורט, עם אימוני יוגה, קיאקים וסאפ, וכן הצבת דוכנים שבהם מכינים שייקים בריאים ומוגשים פירות.
4 צפייה בגלריה
נעמה בן צור-מנהלת משאבי אנוש
נעמה בן צור-מנהלת משאבי אנוש
נעמה בן צור-סמנכ"ל משאבי אנוש
(אקסייט)
מטפלים גם בבריאות הנפש
אקסייט משקיעה משאבים רבים גם בתחום הבריאות הנפשית. לאחרונה עברו עובדי צוות משאבי האנוש של החברה סדנה שמקנה כלים להתמודדות עם סוגיות של בריאות נפש. הסדנה הועברה על ידי אנשי מקצוע מארגון ער"ן – עזרה ראשונה נפשית. לדברי סמנכ"ל משאבי האנוש באקסייט בישראל, נעמה בן צור, הצורך לכך נולד לראשונה במהלך מבצע ״שומר החומות״ והשלכותיו.
"במהלך התקופה היו פניות של עובדים שנזקקו לתמיכה נפשית, וקיבלו מאיתנו מענה גם בנושא הזה. סייענו גם במציאת דיור זמני חלופי עבור משפחות של עובדים מהדרום, שניתן מטעם משפחות של עובדים שגרים בצפון".
4 צפייה בגלריה
פעילות גיבוש-המירוץ למיליון
פעילות גיבוש-המירוץ למיליון
פעילות גיבוש-המירוץ למיליון
(אקסייט)
ציוד ארגונומי לעבודה מהבית
החברה מעניקה לעובדיה ביטוח רפואי פרטי מורחב שממומן עבורם באופן מלא, ובני המשפחה יכולים להצטרף אליו גם כן. בנוסף, אקסייט דואגת גם לסביבת העבודה של עובדיה, כולל תכנון מתאים עם מחיצות שקופות למניעת רעשים והפרעות במשרדים. הריהוט במשרדים מוחלף באופן תדיר, לנוחות העובדים. בנוסף, הדרכה מקיפה שהועברה בזום, ציידה את העובדים בידע לגבי עבודה ארגונומית נכונה בבית. עובדים שפנו לחברה לסיוע, קיבלו שולחנות וכיסאות מתאימים, וכן תיקי גב ומעילים איכותיים עבור עובדים שעיקר פעילותם נעשית מחוץ למשרד.
4 צפייה בגלריה
כדורעף חופים
כדורעף חופים
כדורעף חופים
(אקסייט)
הרצאות נוספות שהועברו לעובדים בתחום איכות החיים, עסקו בהסחות דעת בזמן נהיגה, העצמה נשית, השתלמויות עזרה ראשונה ועוד. האירועים הועברו לכלל החברה, כולל עובדים שפזורים בפרויקטים השונים ברחבי הארץ. בן צור מסבירה כי קבוצת אקסייט העולמית השקיעה מאז ומתמיד בנושא של קידום אורח חיים בריא בקרב עובדיה, ופועלת כדי לקדם אותו. "בעקבות הקורונה גדלה המודעות לכך, בין השאר בעקבות מודל העבודה ההיברידי, שבו חשוב לתת דגש לאיזון בין הבית לעבודה".
הכתבה מתפרסמת במסגרת פרויקט מיוחד של כלכליסט וקבוצת "מובמנט". במסגרת הפרויקט נסקר את החברות והארגונים המובילים בקידום אורח חיים בריא בישראל.