סגור
חברת תעופה איזיג'ט בריטניה מטוס
מטוסים של איזיג'ט (צילום: רויטרס)

רגע לפני פסח: איזיג'ט עוצרת זמנית את פעילותה בישראל

ענקית הלואו קוסט הבריטית משהה את פעילותה עד 21 באפריל ברקע המתיחות הביטחונית בארץ. כתוצאה מכך יבוטלו אלפי כרטיסי טיסה של נוסעים ישראלים לשורה של יעדים ובהם בריטניה, שוויץ, איטליה ועוד שאליהם הם התכוונו להגיע במהלך חופשת פסח

רגע לפני פסח, ענקית הלואו קוסט הבריטית איזיג'ט מבטלת את טיסותיה מישראל ליעדים ברחבי אירופה וזאת עד 21 באפריל. הרקע להחלטה הוא התפתחות המצב הביטחוני בישראל, כשאתמול לפנות בוקר שוגרו לעברה מאות טילים וכטב"מים מאיראן בניסיון לפגוע במטרות צבאיות ברחבי הארץ. רוב הטילים וכלי הטיס הבלתי מאוישים יורטו בהצלחה. המרחב האווירי של ישראל נסגר בסמוך לתחילת המתקפה האיראנית ונפתח מחדש אתמול בבוקר.
משמעות ההחלטה של איזיג'ט היא ביטול של אלפי כרטיסי טיסה של נוסעים ישראלים לשורה של יעדים ובהם בריטניה, שוויץ, איטליה ועוד שאליהם הם התכוונו להגיע במהלך חופשת פסח. באופן רשמי, השהיית פעילותה בישראל תמשך עד 21 בחודש, אך עם זאת לא יהיה ניתן לרכוש אצלה כרטיסי טיסה לפני תחילת מאי. איזיג'ט חידשה את פעילותה בישראל לקראת סוף מרץ האחרון. היא צפויה להודיע לסוכנים וללקוחותיה מישראל על ביטול טיסותיהם במהלך אפריל בימים הקרובים.
מאיזיג'ט נמסר בתגובה כי "עקב המצב המתפתח בישראל החברה החליטה להשהות זמנית את הפעילות לתל אביב וממנה עד ל-21 באפריל. לקוחות שטיסתם מושפעת מכך, קיבלו הודעות באמצעות מסרונים והדוא"ל לפי הפרטים שסופקו בעת ההזמנה. הבטיחות וביטחון הנוסעים והצוות הם תמיד בראש סדר העדיפויות של החברה".
מוקדם יותר החודש הודיעה ענקית הלואוקוסט ריינאייר על חידוש פעילותה בישראל החל מ-2 ביוני, וזאת יממה לאחר שתחודש פעילות טרמינל 1 בנמל התעופה בן גוריון, לאחר שהופסקה עם תחילת המלחמה בעזה. לפי נתוני רשות שדות התעופה (רש"ת), היום יעברו בנתב"ג מעל 44 אלף נוסעים ב-267 טיסות בינלאומיות יוצאות ונכנסות.