סגור
צחי נרקיס, שלמה נס, תמי פירון סמורדינסקי, צבי פירון, עינבל רחמים אביטל ודוד חמו
צחי נרקיס, שלמה נס, תמי פירון סמורדינסקי, צבי פירון, עינבל רחמים אביטל ודוד חמו (צילום: ענת כהן)

ד"ר שלמה נס מצטרף למשרד פירון כשותף בכיר

ד"ר נס הינו מומחה משפטי בתחום חדלות הפירעון, הליכי שיקום והבראת חברות, עסקים ועמותות. עו"ד צבי פירון: "מעטים עורכי הדין שיש להם ניסיון מקצועי וייחודי כמו שיש לשלמה ואין ספק כי הצטרפותו תביא ערך רב למשרד וללקוחותינו"

עו"ד ד"ר שלמה נס, אחד מבכירי עורכי הדין בתחום חדלות vפירעון והבראת חברות מצטרף כשותף בכיר למשרד פירון. יחד עם עו"ד נס תצטרף למשרד גם עו"ד ענבל רחמים-אביטל כשותפה וצוות נוסף הכולל עורכי דין, רואי חשבון, מתמחים וצוות מנהלה. בשנת 2019 התמזג משרדו של שלמה נס למשרד עורכי הדין דורון טיקוצקי קנטור גרוס, אולם לאחרונה הוא עזב את המשרד והצטרף למשרד פירון.
ד"ר שלמה נס הקים את משרדו בשנת 1996 ודורג כמוביל בתחום שיקום והבראת חברות, עסקים ועמותות, הסדרי חוב, הסדרי נושים, פירוקים וכינוסי נכסים. נס גם מונה כבעל תפקיד מטעם בית משפט בשלל תיקי חדלות פירעון והבראה מתוקשרים. הוא כיהן כנאמן וכמנהל מיוחד בתיקי חדלות פירעון, כינוסים והסדרי חוב משמעותיים במשק הישראלי שברובם נוהלו תהליכי שיקום מורכבים, ביניהם: רשת קלאב מרקט (הליך השיקום והסדר הנושים מבין הגדולים בישראל), קבוצת מעריב תקשורת, אגרקסקו חברה לייצור חקלאי , רשת קו-אופ ישראל, התחנה המרכזית החדשה, רשת בורגראנץ', קבוצת "פלד-גבעוני" ועוד.
לצד פעילותו המשפטית, עוסק ד"ר נס גם בפעילות ציבורית. במסגרת זו, בשנה האחרונה נתבקש על ידי ועדת הכלכלה והוועדה לצמצום פערים חברתיים של הכנסת להוביל ולבנות תוכנית להקלת נטל המשכנתאות המוטל על הציבור והנושא נמצא עדיין בדיונים בין ועדת הכלכלה, בנקים ובנק ישראל.
בנוסף, עוסק ד"ר נס אף בפעילות אקדמית ומשמש כמרצה לדיני חברות, כמרצה בכיר בקורסים להכשרת דירקטורים בפקולטות למשפטים ולמנהל עסקים באוניברסיטאות תל-אביב ובר-אילן ועוד, וכמרכז הקורסים להכשרת דירקטורים בחברות הממשלתיות מטעם משרד האוצר ורשות החברות הממשלתיות.
הצטרפותו של ד"ר נס לפירון מצטרפת למיזוגים נוספים שביצע המשרד לאחרונה. לאחרונה מיזג משרד פירון לשורותיו את משרדו של עו"ד שלמה כרוב המתמחה בליטיגציה, משפט מסחרי ונדל"ן, את עו"ד יריב קסנר וצוותו המתמחים בהייטק, הון סיכון וקרנות השקעה, וכן את עו"ד גדעון חתוכה מעורכי הדין המנוסים בתחום הנדל"ן ובפרט בליווי תהליכי שינוי של קרקעות חקלאיות ובהשבחת נדל"ן מניב.
משרד פירון, בראשותו של עו"ד צבי פירון, נוסד בשנת 1950 ונחשב לאחד ממשרדי עורכי הדין המסחריים המובילים בישראל.
עו"ד צבי פירון מסר: "מקדמים בברכה את עו"ד שלמה נס וצוותו למשרדנו. מעטים עורכי הדין שיש להם ניסיון מקצועי וייחודי כמו שיש לשלמה ואין ספק כי הצטרפותו תביא ערך רב למשרד וללקוחותינו".
עו"ד שלמה נס מסר: "מצאתי בפירון תרבות ארגונית מכילה, חדשנית וראויה לציון, לצד אנושיות, רגישות וערכים. אני משוכנע שיחד נצליח להעניק מגוון שירותים איכותיים לקהל הלקוחות ולציבור בכללותו".