סגור
מישל טרוני ו דניס צרקוב
מישל טרוני ו דניס צרקוב (יח"צ)

ביהמ"ש מחק בקשת פירוק נגד חברת השיווק של מישל טרוני ודניס צ'רקוב

27 לקוחות של חברת אמוזה הקשורה לשני כוכבי הרשת הגישו בשנה שעברה בקשת פירוק נגד החברה בטענה כי לא סיפקה להם את השירות שנרכש ממנה. החברה טענה כי יש למחוק את הבקשה ובית משפט נענה

בית המשפט המחוזי בתל אביב מחק לאחרונה בקשת פירוק שהוגשה כנגד קבוצת אמוזה שהינה חברת שיווק אינטרנטי של כוכבי הרשת, מישל טרוני ודניס צ'רקוב, הנחשבים לפעילים חברתיים. בקשת הפירוק נמחקה ללא צו להוצאות בדיון שהתקיים בנובמבר האחרון. זאת, לאחר שלבית המשפט הוגשה באוגוסט שעבר בקשת פירוק נגד קבוצת אמוזה העוסקת בתחום השיווק האינטרנטי שכוכבי הרשת מישל טרוני ודניס צרקוב וכן שותף נוסף בשם אריאל אהרוני הינם דירקטורים בה.
הבקשה הוגשה על ידי 27 מבקשים שטענו כי הינם לקוחות של החברה שחייבת להם כסף. למעשה, טענו המבקשים כי "במסגרת הסכמי ההתקשרות של החברה עם המבקשים רכשו המבקשים מוצרים ושירותים שונים מהחברה אשר החברה לא סיפקה כלל". מנגד, טענה החברה באמצעות עו"ד אורלי מדינה כי בקשת הפירוק הוגשה ללא כל בסיס ואין לה כל יסוד. עוד נטען כי הלקוחות קיבלו את המוצרים השונים אותם רכשו. במסגרת תגובה שהגישה החברה לבית משפט נטען כי בקשת הפירוק הוגשה על מנת להפעיל על החברה מכבש לחצים לצורך "עריכת ניסיון לקבלת כספים אשר אינם מגיעים להם".
עוד נטען כי בשל חילוקי דעות עם ספק וטענות הדדיות של הצדדיים, "הופסקה באחת ההתקשרות בין הצדדיים מה שהוביל לכך שהייתה הפסקה של אספקת החנויות ושירות ניתן באופן חלקי בלבד". יחד עם זאת טענה החברה כי כבר באוקטובר 2021 שבה החברה ומסרה את מלוא המוצרים לכול לקוחותיה ונותנת שירות מלא. במהלך הדיון המשפטי שהתקיים לאחרונה ציין השופט ברנר כלפי נציג מבקשי בקשת הפירוק: "..כשאתם טוענים לתרמית, אז צריך להראות שהייתה כוונה מלכתחילה", ציין השופט והוסיף כי פה, לכל היותר היתה הסתבכות עם ספק. עד ציין השופט כי "זה לא מתאים להליך פירוק. הליך פירוק צריך להיות ...שחור/לבן. לא צריך להיות ספק. אם יש ספק, אין ספק. תביאו פסק דין אחד..אם לא ישלמו אותו, נגמר הסיפור".
בסופו של הדיון קבע השופט ברנר כי "בקשת הפירוק תימחק ללא צו להוצאות, כדי שהמבקשים יוכלו להגיש תביעה כספית ולפעול בהתאם לתוצאותיה. מובן שהחלטה זו תקפה למצב הדברים היום (נובמבר 2021-ל.ד) , ואם חלילה תיעשנה פעולות שעשויות להתפרש כניסיון להברחת נכסים, פתוחה הדרך לפני המבקשים לשוב ולהגיש בקשה חדשה לפתיחה בהליכים נגד החברה".