סגור

פרסום ראשון
נאמני שחף אבטחה מבקשים למכור את פעילותה

הנאמנים, עורכי הדין אלונה בומגרטן ואמיר פלמר, מבקשים מבית המשפט לאשר להם למכור את פעילות האבטחה למודיעין אזרחי ואת פעילות המוקד לצוות 3. במסגרת הצעתה התחייבה מודיעין אזרחי לקלוט את כל עובדי פעילות האבטחה באותם תנאים שבהם הועסקו בעבר כולל הוותק

כחודש וחצי בלבד לאחר שמונו, הנאמנים של חברת האבטחה הוותיקה שחף אבטחה מבקשים למכור אותה.
היום (ב') הגישו הנאמנים לבית המשפט דו"ח ובקשה דחופה לאישור מכר. הנאמנים מבקשים לאשר להם למכור את פעילות האבטחה של החברות כעסק חי לידי חברת מודיעין אזרחי. הצעת מודיעין אזרחי היא לרכישת פעילות האבטחה והשמירה בתמורה ל-1% בתוספת מע"מ מסך ההכנסות החודשי בפועל במהלך 24 חודשים ממועד הרכישה. מודיעין אזרחי תמסור ערבות בנקאית להבטיח את הצעתה. בנוסף, במסגרת הצעתה, התחייבה מודיעין אזרחי לקלוט את כל עובדי פעילות האבטחה באותם תנאים שבהם הועסקו בעבר כולל הוותק.
בנוסף ביקשו הנאמנים למכור את פעילות המוקד של החברה כעסק חי לידי חברת צוות 3 מערכות מיגון. זאת בתמורה לתשלום של 3.6 מיליון שקל. הנאמנים מציינים בבקשה כי ביצעו הליך מכר אינטנסיבי ביותר במסגרת לוח זמנים קצר נוכח המורכבות של הפעלת החברות כעסק חי. טרם ניתנה החלטת בית משפט.
שחף אבטחה היא חברה ותיקה ומוכרת בתחום המספקת שירותי אבטחה לגופים מוסדיים וגופים גדולים במשק. היא מספקת שירותי אבטחה לגופים גדולים כגון דואר ישראל, חברת החשמל, רכבת ישראל, אגד קניונים ורשתות שיווק. כמו כן לחברה מוקד שחף הפועל ברציפות משנת 1993 ומשרת אלפי לקוחות, ובהם מוסדות ממשלתיים, עיריות, מוסדות ציבוריים, מפעלים, בתי עסק ומשקי בית רבים. המוקד פעיל 24 שעות ביממה.
בית המשפט המחוזי בחיפה הוציא בחודש שעבר צו הקפאת הליכים לשחף אבטחה, שמעסיקה כ-1,000 עובדים וצברה חובות של כ-60 מיליון שקל. צו הקפאת ההליכים הוצא גם לטובת הבעלים סמי חיו, שיוצג על ידי עו"ד חובב ביטון. השופטת בטינה טאובר מינתה לתפקיד הנאמנים את עוה"ד אמיר פלמר ואלונה בומגרטן כדי לאפשר שיקום של החברה ולהבטיח את מקומות העבודה של העובדים.
השופטת קבעה כי הנאמנים ימשיכו ויפעילו את החברות. השופטת אף נתנה אישור להסכמות אליהן הגיעו הצדדים לאחר שהבנקים התגייסו למהלך לתשלום משכורות העובדים. לחברה יש מספר נושים מהמערכת הבנקאית, ובהם בנק הפועלים, מזרחי טפחות והבינלאומי, המיוצג על ידי עוה"ד אריה ואסף שמרת.