סגור

אלי כהן, מנכ״ל מקורות, הודיע על פרישה לאחר 4.5 שנים

כהן מונה לתפקיד ב-2017, ובמהלך כהונתו ביצעה החברה רפורמת התייעלות ושינויים מבניים במשק המים. לפני מקורות שימש כהן בין השאר כממונה על השכר באוצר וכמנכ"ל משרד התיירות

מנכ"ל חברת המים הממשלתית מקורות אלי כהן הודיע היום (ג') ליו"ר דירקטוריון החברה יצחק אהרונוביץ׳ כי הוא יסיים את תפקידו לקראת סוף פברואר הקרוב, לאחר 4.5 שנים בתפקיד.
כהן מונה לתפקיד ב-2017, ובמהלך כהונתו ביצעה החברה רפורמת התייעלות ושינויים מבניים במשק המים. בתקופת כהן הוכפלו ההשקעות בתוכנית הפיתוח ל-1.5 מיליארד שקל בשנה, נמכר מגוון מנכסי מקורות כדי להפחית את עלויות המים, וההון העצמי של החברה גדל בכ-11%. עם הרישום למסחר בבורסה, החברה גייסה כ-3 מיליארד שקל לטובת תוכניות פיתוח אסטרטגיות, כולל השקת יחידת חדשנות וכניסה לסטארט-אפים, עם צבר השקעות בטכנולוגיות שהגיעו לכחצי מיליארד שקל.
1 צפייה בגלריה
הועידה הכלכלית הלאומית 2021 יובל שדה יוסי אבו עופר בלוך אלי כהן אורנה הוזמן בכור ישראל יניב
הועידה הכלכלית הלאומית 2021 יובל שדה יוסי אבו עופר בלוך אלי כהן אורנה הוזמן בכור ישראל יניב
אלי כהן, מנכ"ל מקורות
(צילום: יריב כץ)
לפי חברת מקורות, במהלך כהונתו של כהן נרשמו פיתוח והאצת הפעילות הבינלאומית של החברה, בדגש על קידום הסכמים עם הודו, ממלכת בחריין ומדינות נוספות, כמו גם פעילויות תשתית כמו קידום המוביל הארצי החדש, המערכת החמישית, חיבור בקעת הירדן ואזורים מנותקים למוביל הארצי.
בעבר, בטרם מונה למנכ"ל מקורות, שימש כהן כראש מערך השיווק והשירות של בנק הפועלים, כסמנכ"ל המסחר של אל על, כממונה על השכר במשרד האוצר וכמנכ"ל משרד התיירות.
אלי כהן מסר: "מקורות היום היא מחברות המים הלאומיות הטובות בעולם, ואני בטוח ששיאים גדולים עוד בפניה. היתה זאת זכות גדולה עבורי להוביל את החברה בתקופה כה מאתגרת, ואני מסיים את תפקידי בגאווה רבה על מה שהצלחנו יחד להוביל".