סגור

פרופ' זאב רוטשטיין, סיים את תפקידו כמנכ"ל הדסה, פרופ' יורם וייס ימונה למ"מ

בתחילת החודש החל דירקטוריון בית החולים בראשות דליה איציק, בהליך פיטוריו וזימן אותו לשימוע, על רקע התנהגותו הבעייתית. פרופ' וייס יחליפו עד למינוי מנכ"ל חדש

מנכ"ל בית החולים הדסה, פרופ' זאב רוטשטיין, סיים היום את תפקידו אחרי 5 שנים, אחרי שבתחילת החודש החל דירקטוריון בית החולים בראשות דליה איציק, בהליך פיטוריו וזימן אותו לשימוע. פרופ' יורם וייס, יחליפו עד למינוי מנכ"ל חדש.
במהלך השבועות האחרונים ניסה רוטשטיין לדחות את השימוע ולא ברור האם הוא אכן התקיים או שהוא השתכנע כי הפעם הקרב שלו אבוד.
2 צפייה בגלריה
זאב רוטשטיין מנכל בית חולים הדסה ירושלים היוצא
זאב רוטשטיין מנכל בית חולים הדסה ירושלים היוצא
פרופ' זאב רוטשטיין
(צילום: אוראל כהן)
סיום תפקידו של רוטשטיין דווח בהתקשורת בעוד דוברות בית החולים מסרה שאינה מכירה את רוב ההתפתחויות בקרב המכוער שהתפתח בין רוטשטיין לבין איציק בתקפה האחרונה, דבר המעיד על הכאוס המוחלט שהשתלט על בית החולים הגדול בירושלים.
גורמים בהדסה מסרו אז כי "רוטשטיין מתעמת עם כל העולם, עם גורמים במדינה, עם רופאים, עם הדירקטוריון עם מי לא. המצב של בית החולים קשה והוא לא הצליח לשקם אותו. האבסורד זה שהוא עוד פוגע בגיוס תרומות לבית החולים. זה לא חדש שהוא מזלזל בכולם, לא מקשיב להוראות ועושה מה שבא לו אבל ברגע שזה פוגע בבית החולים זה מצב שלא יכול להימשך. נתנו לו כל הזמן הזדמנויות לשנות את הדברים אבל זה לא עוזר".
2 צפייה בגלריה
פרופ' יורם וייס מנכ"ל הדסה החדש
פרופ' יורם וייס מנכ"ל הדסה החדש
פרופ' יורם וייס, ישמש מ"מ מנכ"ל הדסה
(אלכס קולונויסקי)
כוונתן של נשות הדסה, בעלי בית החולים, לפטר את רוטשטיין התפרסם לראשונה בכלכליסט בדצמבר 2019. מנכ"לי משרד הבירואת ואוצר דאז, משה בר סימן טוב ושי באב"ד היו אלו ששכנעו את נשות הדסה לעצור את התהליך, כאשר מגיפת הקורונה הצליחה "להשכיח" גם את הסוגיה הזו.
רוטשטיין אישר כי הוא סיים את דרכו בהדסה ואכן מונה ממלא מקום.
מדירקטוריון הדסה נמסר: "ישנן הסכמות בנושא, והסכם יחתם היום. יורם וייס מחליף את רוטשטיין עד שתוקם ועדת איתור רשמית למינוי מנכל קבוע. רוטשטיין אישר כי הוא סיים את דרכו בהדסה ואכן מונה ממלא מקום".