סגור

מנכ"ל קבוצת יעדים נדל"ן חשוד בהונאת משקיעים בעשרות מיליוני שקלים

ברשות ניירות ערך חושדים כי בשנים 2018-2021 גייס מוטי אברג'יל הון מיותר מ-100 משקיעים תוך הצגת מצגי שווא והבטחת תשואה של עשרות אחוזים; בפועל, על פי החשד, עברו הכספים לצרכיו הפרטיים או לגורמים שלישיים

רשות ניירות ערך פתחה בחקירה נגד מוטי אברג'יל, מנכ"ל קבוצת יעדים נדל"ן. אברג'יל חשוד בין השאר בביצוע עבירות של הצעה ומכירה של ני"ע ללא תשקיף ובהונאת משקיעים.
בדיון שהתקיים היום בבית המשפט השלום בתל אביב נקבע כי אברג'יל ישוחרר למעצר בית תמורת הפקדת ערבות בסך של חצי מיליון שקל. נגד אברג'יל נקבע צו איסור יציאה מהארץ לחצי השנה הקרובה.
על פי החשד, בשנים 2018-2021 גייס אברג'יל הון בהיקף של עשרות מיליוני שקלים תוך הונאה של יותר מ-100 משקיעים. לפי החשד, יחד עם שותפים נוספים הציג אברג'יל מצגי שווא בנוגע להשקעת נדל"ן ללקוחות תוך הצעת תשואות מובטחות של עשרות אחוזים. בפועל, על פי החשד, עברו הכספים לצרכיו הפרטיים או לגורמים שלישיים.
על פי חוקרי הרשות, בחקירה התגלו ממצאים המחזקים את החשדות בנוגע למעורבותו של החשוד בביצוע עבירות שונות. עוד מוסיפים ברשות כי בפרשה מעורבים חשודים נוספים.

1 צפייה בגלריה
מוטי אברג'יל זירת הנדלן
מוטי אברג'יל זירת הנדלן
מוטי אברג'יל
(צילום: ניר בוקסנבאום)
יעדים, על פי פרסומה באינטרנט, עוסקת באיתור נכסים, השקעות נדל"ן, שיווק ורכישת קרקעות. בנוסף, הזרוע הלימודית שלה, "יעדים המרכז הארצי לקורסים", מתמקדת בלימודי נדל"ן ושיווק חיצוני למוסדות לימוד.
אברג'יל עסק בעיקר בשיווק קרקעות באזור השפלה, בין השאר ברחובות ובמתחם שורק. הוא אף הקים חברה נוספת (GRY) לשיווק קרקעות בראשון לציון בשיתוף עם הזמר אייל גולן ומאמן הכדורגל ניסן יחזקאל, עימם יש לו שותפות גם בקבוצת הכדורגל הפועל מרמורק, אולם השותפות הנדל"נית פורקה תוך פרק זמן קצר לפני כשנתיים.