סגור

בלעדי
עו"ד טל גרנות מאדם טבע ודין מצטרפת למשרד עו"ד ליפא מאיר

גרנות, ששימשה כראש תחום בריאות וסביבה בעמותה, מצטרפת למחלקת הגנת הסביבה, קלינטק ואנרגיה נקייה של המשרד. ראש המחלקה מסרה כי "צירופה משקף את התפתחות רגולציית הגנת הסביבה והאקלים בארץ". גרנות אמרה כי המעבר ממשיך את פעילותה ליצירת סביבה בת קיימא

משרד עו"ד ליפא מאיר ושות' מצרף לשורותיו את עו"ד טל גרנות, ראש תחום בריאות וסביבה באדם טבע ודין. גרנות מצטרפת למחלקת הגנת הסביבה, קלינטק ואנרגיה נקייה של המשרד.
עו"ד טל גרנות, שימשה עד לאחרונה כעו"ד במחלקה המשפטית באדם טבע ודין במשך כ-7 שנים, ומתמחה בליטיגציה, רגולציה ובקידום מדיניות בנושאי בריאות, קהילה וסביבה.
בין היתר, הובילה את העתירה להסרת צו החיסיון של חברת קצא"א בעקבות אירוע הדליפה בעברונה, הייתה שותפה לערר כנגד מפעלי ים המלח וחיובם ברישיון הפקה, עתרה נגד משרדי הממשלה בעניין אסדרת רישום ושימוש בחומר ההדברה פוספין, וכן עסקה בניסוח וקידום הצעות חוק בענייני אקלים ובריאות הציבור.

1 צפייה בגלריה
עו"ד טל גרנות וציפי איסר איציק
עו"ד טל גרנות וציפי איסר איציק
עו"ד טל גרנות וציפי איסר איציק
(אורית עמר)

עו"ד ציפי איסר-איציק, ראש מחלקת הגנת הסביבה, קלינטק ואנרגיה נקייה במשרד, מסרה בתגובה כי "צירופה של טל נועד לתת מענה לצמיחת תחום זה במשרדנו ומשקף את הצורך בהתמודדות עם התפתחותה הניכרת של רגולציית הגנת הסביבה והאקלים בארץ ובעולם".
עו"ד טל גרנות מסרה כי "כמי שפעלה בשנים האחרונות לשם הגנה על הסביבה והציבור, אני רואה במעבר לעבוד עם הגופים המובילים במשק ולסייע להם להתמודד יחד ובהצלחה עם האתגר הסביבתי, המשך טבעי ומתבקש להמשך פעילותי, וליצירת סביבה בת קיימא".
משרד ליפא מאיר ושות' המונה למעלה מ-80 עורכי דין, מהם כ-40 שותפים, מתמחה במגוון תחומי המשפט האזרחי-מסחרי ומייצג לקוחות מסקטורים מגוונים, וביניהם תאגידים, מוסדות וארגונים מהגדולים במשק.