סגור
 אבי גבאי סלקום
אבי גבאי (צילום: אלכס קולומויסקי)

אחרי חודש וחצי: אבי גבאי חתם על הסכם קיבוצי ראשון בפרטנר

הנהלת החברה וועד העובדים חתמו על ההסכם שיהיה בתוקף עד סוף 2024 ויחול על 2,700 עובדי פרטנר. בהסכם נקבעו תוספות השכר לשנתיים הבאות, מענקי השתתפות ברווחים ועוד. אבי גבאי: "עובדים מרוצים ותנאי שכר הוגנים יוצרים לקוחות מרוצים"

הנהלת פרטנר וועד העובדים חתמו היום על הסכם קיבוצי חדש, שיתווסף להסכם שנחתם בדצמבר האחרון. ההסכם יהיה בתוקף עד סוף 2024 ויחול על 2,700 עובדי פרטנר. ההסכם נחתם לאחר מו"מ של חודש וחצי, אשר בסופו נקבעו תוספות השכר לשנים 2023 ו-2024, מענקי השתתפות ברווחים לשנים הבאות, מענקי שימור ועוד. החברה התחייבה לא לנקוט פיטורי התייעלות עד 2024, ובתקופה זו תשמור על תשתיות הסלולר והסיבים שלה.
מאז שקבוצת המשקיעים הכוללת את אבי גבאי, שלמה רודב, ארקין אחזקות, הפניקס, מנורה וכלל ביטוח רכשה את החברה, ועד העובדים בראשות קרן אופק דרש הסכם קיבוצי חדש שיבהיר לעובדים את כוונות הרוכשים החדשים בנוגע לחברה ויימנע פיטורים.
תחילה דרש הוועד מניעת פיטורים לחמש שנים, תוספות שכר ונציג עובדים בדירקטוריון, כמו שקיים בסלקום ממנה הגיע המנכ"ל גבאי, אך סעיפים אלה לא סוכמו בסופו של דבר. תוספת השכר שסוכמה נותנת דגש על צמצום פערי השכר בחברה, ומכילה בין היתר תוספת שתינתן רק לעובדים עם שכר נמוך מ-12 אלף שקל ברוטו בחודש.
"עובדים מרוצים ותנאי שכר הוגנים יוצרים לקוחות מרוצים. זה העיקרון המוביל של ההסכם עליו חתמנו. יחסי העבודה בפרטנר מבוססים על שיח פורה והבנה הדדית לטובת החברה ועובדיה. אני מבקש להודות לכל מי שעסק בהבאת ההסכם הזה בצורה מכובדת ופרטנרית", אמר אבי גבאי, מנכ"ל הקבוצה.