סגור

יאיר המבורגר, עומר אדם ו־3,000 מוזמנים לא חוששים מקורונה

חברת ביטוח הבריאות הגדולה בישראל אמנם לא עברה על הנחיות הממשלה, אבל לקחה סיכון בריאותי כשקבעה הופעה המונית של הזמר המפורסם, שקיבל מטח ביקורת אחרי שהופיע בסופ"ש

ההופעה ההמונית של הזמר עומר אדם במוצאי שבת האחרון בהיכל מנורה מבטחים גררה ביקורת ציבורית, כזו שהגיעה עד לשר הבריאות ניצן הורוביץ, שקבע כי מדובר בהתנהלות לא מקובלת.
אלא שמחר אמור להתקיים באמפי פארק רעננה אירוע של חברת הראל, שבמסגרתו יופיע עומר אדם אל מול אלפי משתתפים.
2 צפייה בגלריה
יאיר המבורגר יו"ר הראל ביטוח ופיננסים חדש
יאיר המבורגר יו"ר הראל ביטוח ופיננסים חדש
יאיר המבורגר, יו"ר הראל ביטוח ופיננסים
(צילום: מיה כרמי-דרור)
באירוע, אותו מקיימת הראל באופן מסורתי לסוכני הביטוח ובני זוגם לכבוד ראש השנה, צפויים לקחת חלק כ־3,000 איש, כך על פי החברה.
לפי הגבלות הקורונה והתו הירוק, חל איסור על קיום אירועים של יותר מ־5,000 איש באוויר הפתוח, כך שככל שהראל תאכוף את מספר הנכנסים לאירוע, היא לא צפויה לעבור על התקנות. אלא שצריך לשאול האם חברת ביטוח הבריאות הגדולה בישראל צריכה לקחת את הסיכון הבריאותי בקיומו של אירוע מסוג זה.
2 צפייה בגלריה
הופעה עומר אדם צפיפות קורונה תחלואה
הופעה עומר אדם צפיפות קורונה תחלואה
עומר אדם בהופעה במוצ"ש
(צילום: עומרי סילבר)
אם שואלים את הראל, התשובה היא חיובית. בהראל מבהירים כי כמות המוזמנים לא תחצה את גבול 3,000 המשתתפים, כולל בנות ובני הזוג והחברה. שמירת כמות המוזמנים, לפי החברה, "תיעשה על בסיס כמות ההזמנות שנשלחה לסוכני הביטוח. הראל פועלת בהתאם להנחיות של הממשלה, האירוע בשטח פתוח ובכפוף להצגת תו ירוק".
ממשרד הבריאות נמסר כי הוא רואה בחומרה רבה כל הפרה של הנחיות שעל אכיפתן אמונה המשטרה.