$
בארץ

יותר מדי נוסעים? רשות שדות התעופה תמשיך לעבות את מערך השאטלים בשדה

מכרז חדש שפרסמה הרשות, לתגבור הסעות הטסים לטרמינלים, מראה כי מדיניות שמיים פתוחים גובה מחיר דווקא מחניוני נתב"ג - שאינם מסוגלים לעמוד בעומס הנוסעים; התקשרות הרש"ת עם חברת ההסעות ז'ק יולזרי תוארך עד סוף השנה

תומר הדר 16:3718.11.19

מדיניות שמים פתוחים גובה מחיר דווקא מחניוני נתב"ג, שאינם מסוגלים לעמוד בעומס הנוסעים. כך עולה מתוכנו של מכרז חדש שמפרסמת רשות שדות התעופה - לתגבור של השאטלים שפועלים בחניוני שדה התעופה.

 

 

 

לפי מסמכי רשות שדות התעופה, היא שכרה את שירותיה של חברת ההסעות ז'ק יולזרי, שסיפקה לה שישה אוטובוסים שיתגברו את מהלך ההסעות של הנוסעים אל הטרמינלים.

עומס בנתב"ג עומס בנתב"ג צילום: שאול גולן

 

עקרונית, ההתקשרות בין רשות שדות התעופה ובין ז'ק יולזרי היתה אמורה להסתיים – אך כעת תוארך עד סוף השנה.

 

על פי דיווח רשות שדות התעופה: "נוכח הגידול בתנועת הנוסעים בנתב"ג ומצוקת החניה בשטח השדה, אישר מנכ"ל הרשות את הארכת שכירת האוטובוסים מחב' תור בוס והמוביל ז'ק יולזרי, לצורך תגבור מערך הסעות השאטלים בנתב"ג בחודשיים נוספים".

 

כיום מפעילה רשות שדות התעופה חמישה חניונים בשטח נתב"ג: חניון טרמינל 1 לטווח ארוך, חניון טרמינל 1 לטווח קצר, וגם חניון טרמינל 3 לטווח ארוך הפועל לצד חניון טרמינל 3 לטווח קצר. במקביל להם פועל גם חניון הפנים – לטיסות לשדה התעופה רמון – אך בחניון זה לא מוצעים שירותי שאטל.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x