שימו לב, אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר. קראו עוד הבנתי
בארץ

פרסום ראשון

מנכ"ל נמל אשדוד יצחק בלומנטל ביקש לסיים את תפקידו

בלומנטל, שנכנס לתפקידו באמצע 2016, הועמד לשימוע לפני פיטורים על ידי דירקטוריון החברה, אולם כאמור הוא בחר לסיים את תקופתו כמנכ"ל הנמל הגדול בישראל

ליאור גוטמן 18:4404.04.19

מנכ"ל נמל אשדוד יצחק בלומנטל ביקש לסיים את תפקידו, כך נודע ל"כלכליסט". בלומנטל הועמד לשימוע לפני פיטורים על ידי דירקטווריון החברה אולם כאמור הוא בחר לסיים את תקופתו כמנהל הנמל הגדול בישראל.

 

בלומנטל נכנס לתפקידו באמצע 2016 לאחר ששימש כממלא מקום לתפקיד המנכ"ל, זאת בתקופת פרישת ההנהלה הבכירה שם ששמם נקשר - וזוכה מאז - בפרשיות השחיתות שם. מאז מונה ייצב את מצבו של הנמל תחת ועד העובדים, ובילה לאורך השנים שעות ארוכות בבית הדין לעבודה בניסיון להשליט יחסי עבודה תקינים.

 

 

יצחק בלומנטל יצחק בלומנטל

 

 

מנמל אשדוד נמסר בתגובה שבלומנטל ביקש לסיים את תפקידו ביולי הקרוב. בלומנטל עובד בנמל מאז 2014, כאשר במהלך תקופה זו חיזק נמל אשדוד את היותו הנמל המוביל בישראל ואת מעמדו. "בתקופת כהונתו, הנמל עמד בפני אתגרים רבים. הדירקטוריון והנמל מודים לו על שנים רבות שפעל למען הנמל", אמרו שם.

 

בלומנטל זומן לפני כחודש לשימוע על רקע אי שביעות רצון של הדירקטוריון מתפקודו. בין הטענות שהופנו אליו היו תקלות חוזרות ונשנות בציוד הנמל, חוסר שקט מול העובדים, המחאות של הנמל שהסתובבו בשוק האפור ושורת תלונות וקנסות מצד המשרד להגנת הסביבה.

 

כפי שנחשף השבוע ב"כלכליסט", נמל אשדוד סיים את 2018 עם רווח נקי בהיקף של כ-105 מיליון שקל - צניחה של כ-50% לעומת רווח נקי בהיקף של כ-209 מיליון שקל בשנת 2017. הכנסות החברה, כמו גם היקף הטיפול במטענים או כלי רכב, רובם ככולם רשמו ירידה במהלך 2018 לעומת 2017. למעשה, התוצאות הכספיות מעידות שלראשונה זה כעשור נמל חיפה עקף את נמל אשדוד, זאת כאשר סיים את 2018 ברווח נקי של כ-177 מיליון שקל (עלייה של כ-85% לעומת 2017).

בטל שלח
    לכל התגובות
    x