שימו לב, אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר. קראו עוד הבנתי
בארץ

יש הסכמה: מוניות הדר לוד ו-Gett יעניקו את שירותי ההסעה מנתב"ג

המחלוקת בין החברות סביב ההנחה בתעריף יושבה, לאחר שהלילה סירבו נהגי הדר לוד לאסוף נוסעים, והן צפויות לחתום בתחילת השבוע הבא; ההנחה המובטחת לפיה לקוחות יזכו ל-31% הנחה מתעריף הנסיעה הרשמי תקוים במלואה

ליאור גוטמן 08:4626.05.17
חברת מוניות הדר לוד וחברת Gett יחתמו בתחילת השבוע הבא על החוזה הרשמי למתן שירותי הסעות מנתב"ג. ההסכמה בין הצדדים הושגה הלילה (ו') ולאחר שאתמול בשעות הבוקר הודיעה רשות שדות התעופה על ביטול אפשרי של מכרז המוניות ופתיחה של תחום ההסעות מנתב"ג לכל בעלי המוניות - זאת בעקבות התנגדות הדר לוד להצעת Gett להנחה בסך 31% מתעריף הנסיעה הרשמי. עתה, בעקבות ההסכמה, ההנחה המובטחת תקוים במלואה, כאשר חברת מוניות הדר תקבל פיצוי על הנסיעות מחברת Gett  ותוך התחשבנות פנימית ביניהן.

 

 

 

המכרז להסעת לקוחות מנתב"ג יצא לדרכו במרץ האחרון, אז רשות שדות התעופה ביקשה לפתוח את התחום ולאחר עשרות שנים של מונופול בפועל של חברת הדר לוד. הדרישה העיקרית הייתה מתן הנחה גבוהה ככל האפשר תוך אפשרות שימוש באפליקציה להזמנת הסעות מראש. בפועל רק הדר ניגשה למכרז בשותפות עם חברת Gett אולם ימים ספורים לאחר הזכייה התעוררה תרעומת בקרב מוניות הדר לוד שהופתעו לכאורה מגובה ההנחה. הדר לוד אף שלחה מכתב בו הודיעה שאינה מתכוונת לחתום. בתווך אף נרשמה חקירה של הרשות להגבלים עסקיים שתשאלה את ראשי איגוד המוניות על התערבות לכאורה במכרז וניסיון להכשילו.

 

 

 

הלילה עוד נרשמה שביתה בנתב"ג במסגרתה נהגי מוניות הדר לוד סירבו לקחת נוסעים. פקקי התנועה בנמל התעופה גררו התערבות של המשטרה עד לשעות הבוקר.

 

 

 

מתחנת המוניות הדר לוד נמסר בתגובה: "נמשיך לשרת את הציבור הנוסעים בנתב"ג במקצועיות ובנאמנות, לצד מחויבות לשמירה על מטה לחמם ופרנסתם של הנהגים".

בטל שלח
    לכל התגובות
    x