$
בארץ

ההסתדרות מתכננת קמפיין לשיפור התדמית

לקמפיין יהיה אחראי היחצ"ן רונן צור, שכבר תקופה ארוכה עובד צמוד לעופר עיני. המאבק על תקציב המדינה עשוי לשנות את אופי הקמפיין

מיקי פלד 08:0430.04.13
בניסיון לשפר את התדמית הציבורית שוקלים בהסתדרות לצאת בקמפיין גדול בסוף מאי. לקמפיין יהיה אחראי היחצ"ן רונן צור, שכבר תקופה ארוכה עובד צמוד ליו"ר ההסתדרות עופר עיני ומשרדו מספק את שירותי ייעוץ תקשורת לארגון (מאז עזיבתו של אייל מלמה את תפקיד הדובר), יחד עם דפנה כהן-נוריאל מיחידת הדוברות הפנימית של ההסתדרות.  צור צפוי לעבוד עם משרד הפרסום, שייבחר בקרוב. התקציב לקמפיין טרם אושר וצפוי להיות מיליון שקל לפחות.

 

היחצ"ן רונן צור היחצ"ן רונן צור צילום: אביגיל עוזי

 

היוזמה לקמפיין נולדה בעקבות הצלחת ההסתדרות בהקמת ועד בחברת פלאפון לאחר מאבק ממושך, שכלל פסיקה תקדימית לטובת העובדים בבית הדין הארצי לעבודה. לאחר מכן הוקמו ועדים גם בכלל ביטוח ובמספנות ישראל, ובימים אלה נעשה ניסיון להקים ועד בסלקום.

 

המאבק על תקציב המדינה שצפוי להסתדרות עם הממשלה עשוי לשנות את אופי הקמפיין. ההסתדרות עשויה לכלול בקמפיין את הישגיה בשיפור מעמדם של העובדים החלשים ובשיפור תנאי עובדי הקבלן, אף שההסכמים הנוגעים למגזר זה טרם יושמו.

 

בהסתדרות מקווים כי גם אם התקציב יאושר בממשלה, הקמפיין יתרום ללגיטימיות הציבורית שלה להשבית את המשק ויעזור להפעיל לחץ על חברי כנסת בדיונים על התקציב בכנסת.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x