שימו לב, אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר. קראו עוד הבנתי
7.4.11

"אינטראקציה אנושית זאת העבודה שלנו"

המנכ"ל הנכנס של Y&R העולמית: "אנשים מוצפים במידע ובמסרים, ולכן האסטרטגיה הטובה ביותר היא ישירות ופשטות"

שלי פריצקר 09:5107.04.11

"החשיבות של המינימליזם הרבה יותר גדולה היום", אומר ל"מוסף כלכליסט" המנכ"ל הנכנס של Y&R העולמית, דיוויד סייבל. "אנשים מוצפים במידע ובמסרים, ולכן האסטרטגיה הטובה ביותר היא ישירות ופשטות. האתגר היום הוא ליצור קשר עם הלקוחות ולגרום להם להרגיש שהם אלו ששולטים, ולא שהפרסום הוא שדוחף אותם לעשות/לפעול/להגיב. 

 

מודעת פרסום של משרד בריקמן לצומת ספרים מודעת פרסום של משרד בריקמן לצומת ספרים

 

"לכן הוא צריך לתפוס אותם במקום ובזמן הכי רלבנטיים עבורם ולהתאים למה שהם קוראים או רואים באותו רגע.

העבודה שלנו היא ללכוד את תשומת לבו של הלקוח בהתחשב באתגר של הסביבה, ההתרחשויות והמסרים שיכולים להסיח את דעתו. הקשר האנושי הוא הליבה. העסק שלנו הוא לגרום לאנשים להרגיש מחוברים, וזה תמיד מה שמדריך אותנו כשאנחנו באים לשפוט עיצוב או עבודה.

 

פרסומת של Y&R להגברת המודעות לסרטן העור פרסומת של Y&R להגברת המודעות לסרטן העור צילום: y&r

"העניין הוא לא מינימליזם מול מקסימליזם, אלא זה עניין של תקשורת. טקסט ארוך או קצר, רמיזה, מטאפורה - הכל יכול לעבוד. האתגר הוא להצליח להעביר מסרים רלבנטיים ומשכנעים לצרכן שמוצף כל הזמן במידע. מה שנכון היום הוא מה שתמיד היה נכון - אינטראקציה אנושית זאת העבודה שלנו. תוכן חכם וטוב גורם לאנשים לעשות דברים, וזה מה שהופך פרסום לטוב".

 

תן דוגמה לפרסומת מינימליסטית טובה.

"למעשה דוגמה מצוינת שממחישה את הדברים שלי באה דווקא מישראל, מצומת ספרים. למה? כי היא גורמת לאנשים לצחוק. היא קונטקסטואלית, היא שמה את הספרים בתוך מסגרת של מה שהחברה עשתה לנו, היא גורמת לצרכן לחשוב על אונליין מול אופליין, דיגיטל מול החיים האמיתיים, ומשפיעה עליו לחשוב כמו המותג. היא מחזירה אותו לחיים שהוא מפסיד - לקריאת ספר".

בטל שלח
    לכל התגובות
    x