$
בארץ

חברת החשמל שילמה 3.8 מיליון שקל ב-2009 עבור מכשירי חשמל שניזוקו

מדו"ח תלונות הציבור עולה שבשנה שעברה הופנו לחברה 16.4 אלף תלונות, לעומת כ-19.7 אלף ב-2008 - ירידה של כ-17%

ליאור גוטמן 10:5927.04.10

חברת החשמל שילמה 3.8 מיליון שקל במהלך שנת 2009 ללקוחות שמכשירי החשמל שלהם ניזוקו - כך עולה מדו"ח תלונות הציבור של החברה שמרכז את טענות הצרכנים שטופלו בשנה החולפת. על פי נתוני הדו"ח שמתפרסם היום (ג') עולה שב-2009 הופנו לחברת החשמל 16.4 אלף תלונות, זאת לעומת כ-19.7 אלף תלונות שהתקבלו במהלך 2008, ירידה של כ-17%.

 

שליש מהתלונות - מוצדקות

לסקר. "שואפים לשפר את השירות" לסקר. "שואפים לשפר את השירות" צילום: יותם פרום

 

בין הנושאים הבולטים עליהם התלוננו לקוחות החברה ניתן לציין דרישות לפיצוי כספי בגין נזקים, חיובים בחשבון החשמל, ביצוע עבודות חיבורים לבתים, זמינות וטיב השירות, אמינות אספקת החשמל ונושאים שקשורים לאיכות הסביבה. בחברת החשמל מוסיפים שלאחר בדיקתן של התלונות, כשליש מהן נמצאו כמוצדקות.

 

"חברת החשמל משרתת כ-2.45 מיליון לקוחות, ומספקת להם חשמל 24 שעות ביממה, כל השנה. החברה מגישה כ-14 מיליון חשבונות חשמל בשנה. אנו שואפים כל הזמן להוסיף ולשפר את השירות, אך ראוי לומר, כי בהיקף ובאינטנסיביות של פעילויות החברה, השירות שלה הוא ברמה גבוהה מאד", אמר מנכ"ל החברה עמוס לסקר.

 

לדברי לסקר, חברת החשמל משיבה על תלונה תוך 14 ימי עבודה בממוצע, זאת על אף שהתקן שנקבע לה הוא 21 ימי עבודה. "העובדה שכ-98.3% מהתלונות מגיעות ישירות לחברת החשמל מעידה על אמון הציבור באיכות הטיפול של החברה בכל תלונה", הוסיף לסקר.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x