$
בארץ

מוטי גוטמן, מנכ"ל מטריקס: "הצרכן של היום סובל מהפרעת קשב וריכוז"

מוטי גוטמן דיבר בכנס השיווק הרב ערוצי של מטריקס בשיתוף "כלכליסט" שבו מתארח גם המפיק הראשי של אווטאר. לדבריו, "צריך למצוא את הדרך הנכונה ללקוח ההיפראקטיבי"

מאיר אורבך 10:3814.03.10

"הצרכן של היום סובל מהפרעת קשב וריכוז והיפר אקטיביות של אנשים שנולדו לעולם הדיגיטלי. הצרכן מוזכר בהרבה הקשרים וסביבות וההתייחסות אליו צריכה לשאת אופיים שונים. במטריקס חיברנו את התופעה של הרב ערוציות ושל הפרעת הקשב ויצרנו מושג חדש של שיווק בסביבה רבת הפרעות". דברים אלו

אמר היום (א') אומר מוטי גוטמן, מנכ"ל מטריקס, בדברי הפתיחה בכנס השיווק הרב ערוצי של מטריקס בשיתוף "כלכליסט" שנערך הבוקר בגני התערוכה.

 

בכנס, שבו מתארח גם ג'ון לנדאו, המפיק הראשי של הסרט המצליח ביותר בכל הזמנים אווטאר, אמר גוטמן: "ב-2001 כאשר הקמנו את החברה, בחרנו בשם מטריקס כי מה שאפיין את הסרט ההוא מאוד התאים לנו. כעת התחברנו לאווטאר כי בתקופה שבה אנחנו נמצאים לטכנולוגיה יש את היכולת להביא את הבשורה, להביא ערך מוסף. האפקטים באווטאר איפשרו לחבר את הצופה לעולם אחר. הסרט מהווה עבורי את הפריצת הדרך שכולנו זקוקים לה מול לקוחותינו".

 

לדברי גוטמן, "אנחנו צריכים להתאים את עצמנו לדור החדש של הצרכנים שסובלים מעומס של ידע והרבה ערוצים שמזרימים מידע ויודעים עלייך הכל".

 

"אנחנו מעסיקים 4,300 עובדים בישראל, כאשר חצי מהאנשים עובדים בעולם הרב ערוצי", הוסיף גוטמן. "ביצענו הרבה רכישות של חברות, לאחר שהבנו שהתחום הרב ערוצי חשוב לנו וגם ללקוחות שלנו. הפתרונות הטכנולוגיים אינן המטרה.  הטכנולוגיה מאפשרת עסקים ואנחנו מזהים כאן הזדמנות", אמר.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x