H&M איננה מתכוונת להיכנס לשוק הישראלי
הרשת בריאיון ל"כלכליסט": אנחנו חברה בהתרחבות, ותמיד מחפשים שווקים חדשים בעלי אוכלוסייה משמעותית שבהם נוכל לצמוח באופן משתלם כלכלית. יחד עם זאת, נכון לרגע זה אין לנו תוכניות קונקרטיות לגבי ישראל
רשת האופנה השוודית H&M מתכוונת לפתוח השנה סניפים בכמה מדינות במזרח התיכון ובהן מצרים, סעודיה, בחריין ועומאן. עם זאת, לדברי הרשת אין בכוונתה להיכנס לשוק הישראלי.
"אנחנו חברה בהתרחבות, ותמיד מחפשים שווקים חדשים בעלי אוכלוסייה משמעותית שבהם נוכל לצמוח באופן משתלם כלכלית. יחד עם זאת, נכון לרגע זה אין לנו תוכניות קונקרטיות לגבי ישראל", מסרה הרשת ל"כלכליסט".
בימים האחרונים מבקרת בישראל משלחת של חמישה ממנהלי הרשת, ובהם מנהל הייצור והרכש, ובודקת אפשרות של ייצור בישראל. עם החברות שאיתן נפגשו ניתן למנות את דלתא, גיבור, תפרון, כיתן, אופיס, מגבות ערד ואהבה. גם איל פישמן, יו"ר פישמן רשתות, סיפר כי פגש באנשי הרשת והציע להם להיכנס לקניונים של קבוצת פישמן ברוסיה. בכירים בתחום הקניונים סיפרו כי לא פגשו במשלחת וככל הידוע להם מטרת הביקור אינה קשורה בכניסת הרשת לישראל.
בתשובה לשאלת "כלכליסט" נמסר עוד מהרשת כי "אין זו מטרה בפני עצמה להיכנס להרבה שווקים חדשים כיוון שאנחנו רוצים לגדול בצורה מבוקרת".
H&M היא רשת עולמית מובילה בתחום האופנה, המציעה מגוון בגדים במחירים זולים יחסית. לרשת, המעסיקה כ־68 אלף עובדים, יותר מ־1,500 חנויות בכ־30 מדינות ברחבי העולם ומחזור שנתי של כ־15 מיליארד דולר.


