תקשורת

לראשונה מאז כניסתה לשוק: we4G נפלה לתחתית טבלת ניודי הסלולר במרץ

חברת הסלולר של אקספון איבדה 2,880 לקוחות נטו, בשל דילול העבודה מול משווקים ומאמצי שיווק מופחתים. את ההובלה תפסה סלקום עם גיוס של 3,530 לקוחות נטו, פרטנר אחריה עם גיוס של 1,600 לקוחות נטו; בסיכום הרבעון הראשון מובילה פלאפון עם גיוס של 9,930 לקוחות נטו, גולן טלקום בתחתית עם אובדן של 7,861 לקוחות נטו

אביאור אבו 11:1801.04.21

we4G, חברת הסלולר של אקספון 018, יורדת לראשונה לתחתית טבלת ניודי הסלולר ומסיימת את החודש השלישי של 2021 עם אובדן של כ-2,880 לקוחות נטו - גיוסים בקיזוז נטישות בין החברות, ללא לקוחות חדשים או מתנתקים. למעשה, זהו חודש חמישי ברציפות ש-we4G מאבדת את ההובלה הקבועה של הטבלה, בין היתר בשל החלטתה לדלל עבודה מול משווקים חיצוניים ובגלל מאמצי שיווק ופרסום מופחתים.

 

 

את הבכורה תופסת במרץ סלקום, עם גיוס של כ-3,530 לקוחות נטו; במקום השני פרטנר, שמסיימת עם גיוס של כ-1,600 לקוחות נטו; ופלאפון אחריה עם גיוס של 1,000 לקוחות נטו. אחריהן, שאר החברות סיימו את החודש עם גיוסים שליליים: 019 מובייל של טלזר עם אובדן של כ-380 לקוחות נטו; רמי לוי עם אובדן של כ-730 לקוחות נטו; גולן טלקום עם אבדן של כ-890 לקוחות נטו; ו-HOT מובייל עם אבדן של כ-1,460 לקוחות נטו.

 

 

סלקום, יחד עם גולן שרכשה לאחרונה, מציגות במרץ את שיעור הנטישה הנמוך ביותר בניודים העומד על כ-1% ממצבת לקוחותיהן, וזאת בדומה לפרטנר. HOT מובייל ממשיכה להציג את שיעור הנטישה הגבוה ביותר, העומד על כ-2.18% ממצבתה. החזרה ההדרגתית של המשק לפעילות ממשיכה להשפיע על תנועת המתניידים, שהסתכמה בכ-130 אלף במרץ, ביחס לממוצע חודשי של כ-180 אלף. בסיכום הרבעון הראשון של השנה, פלאפון מובילה עם גיוס של 9,930 לקוחות נטו, פרטנר אחריה עם גיוס של 7,650 לקוחות נטו וגולן טלקום בתחתית עם אובדן של 7,861 לקוחות נטו.

x