הייטק והון סיכון

חברת Demostack גייסה 13.5 מיליון דולר בהובלת Bessemer

הסטארט-אפ, שמפתח מערכת המאפשרת ליצור מערכות דמו למכירה מרחוק, הוקם ב-2020 על ידי יהונתן פרידמן, אהרון בר חכים וגלעד אבידן, ומעסיק 20 עובדים. פרידמן: "אפילו ההדגמות המושקעות ביותר יכולות להיכשל, אך אנו נחושים להפוך אותן לחסינות בפני כישלון ככל האפשר"

מאיר אורבך 19:0109.03.21

חברת הסטארט-אפ Demostack, שמפתחת מערכת המאפשרת ליצור מערכות תוכנה למכירה מרחוק ("דמו"), גייסה 13.5 מיליון דולר. החברה הוקמה ב-2020 על ידי יהונתן פרידמן, אהרון בר חכים וגלעד אבידן, ומעסיקה כיום 20 עובדים - מתוכם 14 בישראל ועוד שישה בסן פרנסיסקו.

 

 

בסוף 2020 ביצעה החברה גיוס סיד של 4 מיליון דולר, ומיד אחריו את הגיוס הנוכחי. את הגיוס הובילה Bessemer Venture Partners, בהשתתפות דז טריינור (מנכ"ל Intercom), קלארק ואלברג (מנכ"ל Invision), תומר תגרין (מנכ"ל YOTPO), וקרן GTM. את הסבב הקודם הובילו Amiti Ventures, Operators Operator Collective, Cerca Partners, אסף רפפורט (מנכ"ל Wiz), דן עדיקא (מנכ"ל WalkMe), תומר לונדון (מייסד שותף ו-CPO ב-Gusto), מיכה קאופמן (מנכ"ל Fiverr), ניר זוהר (COO ב-Wix), סלאוויק מרקוביץ' (סמנכ"ל מוצר ב-Palo Alto Networks), ג'אבי אורטגה (סמנכ"ל מכירות ב- Hopin) ובועז הכט (סמנכ"ל פלטפורמות ב-ServiceNow). כל משקיעי הסיבוב הקודם הגדילו את תמיכתם והשתתפו בסיבוב ה-A החדש.

 

מייסדי Demostack: יהונתן פרידמן, אהרון בר חכים וגלעד אבידן מייסדי Demostack: יהונתן פרידמן, אהרון בר חכים וגלעד אבידן צילום: Demostack

 

בעידן הקורונה, מכירה מרחוק הפכה לברירת המחדל, ויצירת הדגמות מעולות למכירות תוכנה הפכה לחשובה מתמיד. קונים פוטנציאליים מצפים יותר ויותר לחוויית מכירות חלקה ומותאמת אישית. הם גם בקיאים יותר מתמיד באפשרויות הקנייה שעומדות לרשותם לפני הכניסה לתהליך המכירה, מה שמגביר את הצורך בבידול מול התחרות בשלב מוקדם של מחזור הקנייה. "החרדה שהדמו יקרוס היא מבעיתה, חוויתי זאת על בשרי. זה יכול לקרות בעיתוי הגרוע ביותר לטובים ביותר. אפילו ההדגמות המושקעות ביותר יכולות להיכשל, אך אנו נחושים להפוך אותן לחסינות בפני כישלון ככל שאפשר", אמר יהונתן פרידמן, מייסד שותף ומנכ"ל Demostack.

 

"Demostack נותנת לכל חברת תוכנה יתרון תחרותי רב-עוצמה, בכך שהיא מאפשרת לה לתפוס את תשומת הלב של לקוחות פוטנציאליים ומייתרת את מצגות הדמו השבריריות מהדור הישן", אמר אדם פישר, שותף ב-Bessemer Venture Partners. "התגובה למוצר של החברה הייתה חיובית באופן מרשים ואנו נרגשים לחבור לצוות המייסדים המוכשר הזה כדי ליצור ולהוביל קטגוריה חדשה של מוצר SaaS".

 

עד היום, כדי ליצור הדגמה מותאמת אישית הנתפרת לפי מידותיו של לקוח פוטנציאלי, צוותי המכירות היו צריכים לעבוד עם צוותי המהנדסים שלהם כדי להוסיף נתונים ולתמרן את הנתונים במוצר שלהם, מה שדרש על פי רוב שבועות של עבודה. בחלק מהמקרים, מאפיינים מרכזיים של התוכנה, כמו אנליטיקה, אינם מאפשרים התאמה כלל במסגרת הדמו, מה שמגביל באופן משמעותי את יכולתו של צוות המכירות להציג את ערכו האמיתי של המוצר ללקוח.

 

"כל חברה שיש לה מוצר דיגיטלי וצוות מכירות בונה שני מוצרים: את המוצר הממשי, ומוצר נוסף המשמש כחלון ראווה. ניצול משאבי המו"פ כדי לבנות מוצרי ראווה לצורך הדגמות המוצר כבר לא הגיוני", אמר פרידמן. "המוצר שלכם צריך לספר את סיפור הערך שהלקוח הפוטנציאלי צריך לראות במו עיניו כדי להפוך ללקוח. אי אפשר לצפות ממנו לדמיין את זה".

x