$
הייטק והון סיכון

חברת Zoomin מגייסת 14 מיליון דולר במסגרת הרחבה של סבב A

החברה הישראלית פיתחה פלטפורמה לפרסונליזציה והנגשת מידע. לטענתה הביקוש לפתרונות ידע ושירות לקוחות דיגיטלי אפקטיבי צמח משמעותית במהלך משבר הקורונה והוביל לגדילה של פי ארבעה בהכנסות החברה מעסקאות חדשות

הגר רבט 16:0016.12.20
חברת Zoomin מודיעה היום (ד׳) על גיוס 14 מיליון דולר בסבב B, המביא את סך גיוסי החברה ל- 21 מיליון דולר. בגיוס הנוכחי השתתפו הקרנות Viola Growth, Bessemer Venture Partners וזרוע ההשקעות של Salesforce.

 

 

Zoomin פיתחה פלטפורמה לפרסונליזציה והנגשת מידע מוצרי שנמצאת בשימוש על ידי חברות כמו Mastercard, McAfee ו-Dell. הפלטפורמה מעבדת כמויות גדולות של תכנים טכניים מכל מקור אפשרי בחברה, ומסייעת ללקוחות הקצה לקבל תשובות מותאמות אישית בכל נקודות הקצה שבהן הלקוח פוגש את החברה – פורטל הבית, אתר התמיכה, מוקד שירות הלקוחות ואף במוצר עצמו, תוך חיסכון של מיליוני דולרים בעלויות תמיכה, שיפור שביעות רצון הלקוחות והפיכת התכנים הקיימים ליתרון תחרותי אסטרטגי. לפי נתוני החברה השימוש בפלטפורמה שלה סייע ללקוחותיה להפחית את הפניות למרכזי התמיכה בלמעלה מ-60%, לשפר את מדד שביעות הרצון (NPS) ב-17% וכן לפתח תרבות תמיכה דיגיטלית המבוססת על שירות עצמי עם עלייה של 320% בשימוש בתוכן הקיים שלרוב אינו זמין ללקוחות.

 

Zoomin, הוקמה בשנת 2016, על ידי גל אורון, חנן זלצמן וג'ו גלב ומעסיקה כ-85 עובדים בישראל, ניו-יורק ולונדון. הכנסותיה של החברה צמחו בשנתיים האחרונות פי חמישה והיא משרתת היום מיליונים של משתמשי קצה. ההשקעה תשמש את החברה להרחבת פעילות המכירות ברחבי ארצות הברית, אירופה ואסיה ולגיוס משמעותי של עובדים בדגש על מהנדסים ותפקידי מחקר ופיתוח במטה החברה בישראל.

 

 

מימין: גל אורון, חנן זלצמן וג'ו גלב. מייסדי Zoomin מימין: גל אורון, חנן זלצמן וג'ו גלב. מייסדי Zoomin צילום יאיר חזות

 

בחברה אומרים כי הביקוש לפתרונות ידע ושירות לקוחות דיגיטלי ואפקטיבי צמח משמעותית במהלך משבר הקורונה והוביל לגדילה של פי ארבעה בהכנסות מעסקאות חדשות. המעבר המהיר לעבודה מהבית וקיצוץ דרמטי בהיקף הפעילות הפיזית של ארגונים מול לקוחותיהם יצרו צורך דחוף למצוא חלופות על מנת לשמר רמת תמיכה אפקטיבית ללקוחות ברחבי העולם ובאימוץ טרנספורמציה דיגיטלית לשיפור חווית המשתמש של מוצרים אירגוניים.

 

"התקופה הנוכחית הקצינה את חשיבות חוויית לקוח הקצה. לאור הטלטלות העסקיות, חברות מחפשות כל דרך אפשרית לשמר את לקוחותיהן ולהעניק להם חוויה אישית", מסר גל אורון, מייסד שותף ומנכ"ל Zoomin. "אותו משתמש-קצה שהתרגל לקנות באמזון ולראות סדרות בנטפליקס מצפה לחוויה דומה בסביבת העבודה שלו, ציפייה שיוצרת סטנדרט חדש בשוק לקלות ואפקטיביות של הטמעת מוצרים ושימוש בהם".

 

"פלטפורמת הידע מונחית הבינה המלאכותית של Zoomin מאפשרת לחברות לחשוף את האוצר החבוי במידע הטכני במוצריהן", מסר רפי כרמלי, שותף ב-Viola Growth. "שינוי האופן שבו משתמשי קצה עוסקים במידע הטכני מסיר חיכוך, משפר באופן משמעותי את חוויית הלקוח לאורך כל שלביה, ומאפשר הפקת ערך מיידי

בטל שלח
    לכל התגובות
    x