שימו לב, אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר. קראו עוד הבנתי
חדשות טכנולוגיה

סנאפ הביסה את תחזיות האנליסטים, אך אכזבה בצפי ההכנסות

דו"ח הרבעון השלישי של החברה הציג הכנסות של 446 מיליון דולר לעומת צפי תחזית של 435.1 מיליון, וצמיחה מורגשת במספר המשתמשים הפעילים; ואולם, החברה צופה ירידה בהכנסות ברבעון הבא בשל שינוי במבנה עונת החגים האמריקאית

שירות כלכליסט 11:2523.10.19

מפעילת סנאפצ'ט סנאפ פרסמה אמש את דו"ח הרבעון השלישי שלה, שכלל צמיחה במדדים רבים. לצידו, הציגה תחזית הכנסות מאכזבת לרבעון הבא, ששלחה את מניותיה לירידה של 5% במסחר המאוחר.

 

 

דו"ח הרבעון השלישי הביס את תחזיות האנליסטים בתחומים רבים: ההפסד למנייה עמד על 4 סנט לעומת תחזית של 5 סנט, ההכנסות עמדו על 446 מיליון לעומת תחזית של 435.1 מיליון, ומספר המשתמשים היומיים צמח ל-210 מיליון לעומת תחזית של 207 מיליון - זאת, לעומת 186 מיליון ברבעון המקביל אשתקד ו-186 ברבעון הקודם. ואולם, החברה צופה הכנסה של כ-540 מיליון דולר ברבעון החולף, נמוך מתחזיות האנליסטים שעמדו בממוצע על 555.4 מיליון - מה שגרם לאכזבת המשקיעים ולירידה המורגשת.

 

סנאפצ'ט סנאפצ'ט צילום: שאטרסטוק

 

 

בשיחת ועידה עם אנליסטים אמר סמנכ"ל הכספים של סנאפ, דרק אנדרסן, שזמן השיא של השקעת החברה בפרסום - בין בלאק פריידיי וחגי דצמבר - נמשך שבוע אחד פחות השנה, מה שמשפיע משמעותית על תחזית ההכנסות.

 

 

 

סנאפצ'ט עומדת בפני תחרות מצד מספר פלפורמות אחרות שמיועדות לבני נוער וילדים, ביניהן פייסבוק, אינסטגרם, ואפליקציות חדשות יותר כמו טיקטוק. לפי אנליסט Investing.com האריס אנוור, המשקיעים עדיין זהירים בכל הקשור לסנאפ, בשל קשייה בשנה האחרונה ורמת מעורבות המשתמשים הדינמית שמקשה על צמיחה אחידה.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x