פייפאל פותחת מרכז שירות לקוחות מקומי בישראל
עד כה, ניתנו השירותים דרך חברה חיצונית שישבה בבולגריה; המעבר למרכז מקומי צפוי לייעל את השירות למשתמש הישראלי. בשלב ראשון, יגויסו עבורו 22 עובדים בתל אביב
15:05
30.05.19
ענקית התשלומים פייפאל הודיעה היום על כוונתה להקים מרכז שירות לקוחות חדש בישראל. החברה מתכוונת בשלב הראשון לגייס עבורו 22 עובדים בתל אביב.
קראו עוד בכלכליסט:
המרכז יחליף את שירותי התמיכה שניתנו עד כה דרך חברה חיצונית בבולגריה. פתיחת מרכז שירות מקומי יוכל לאפשר לצוותת לעבוד בצורה יעילה יותר.

צוות עובדים בפייפאלצילום: עדי קלר
פלטפורמת התשלומים הדיגיטליים הפתוחה של פייפאל מחזיקה כיום כ-254 מיליון בעלי חשבון פעילים. הרשת הגלובלית שלה זמינה ביותר מ-200 שווקים ומאפשרת לצרכנים ולסוחרים לקבל תשלומים ביותר מ-100 מטבעות, למשוך כספים לחשבון הבנק שלהם ב-56 מטבעות ולהחזיק ביתרות בחשבונות שלהם ב-25 מטבעות.
פרץ רגב, מנכ"ל פייפאל ישראל, אמר: "אנחנו בודקים באופן קבוע את הצוותים השונים בכל מרכז גדי שנוכל לספק את השירות הטוב ביותר ללקוחותינו, בהווה ובעתיד. המשימה שלנו בפייפאל היא פשוטה - הנגשה של שירותים פיננסיים עבור כולם. לצורך גיוס הצוות אנחנו מחפשים עובדים נלהבים מרקעים מגוונים שיסייעו לנו בהשגת מטרה זו".


