שימו לב, אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר. קראו עוד הבנתי
הייטק והון סיכון

חברת AppsFlyer הגיעה להכנסה שנתית של יותר מ-100 מיליון דולר

החברה מפעילה פלטפורמה לניתוח שיווק במובייל, ששולטת ב-70% מתחום זה בעולם. בשנה האחרונה ביצעה שורת עסקאות עם איביי, אדידס, יונדאי, קוקה קולה ואחרות

מאיר אורבך 16:0216.10.18

חברת AppsFlyer, המפתחת פלטפורמה לניתוח ומדידה לשיווק במובייל, דיווחה על הכנסה שנתית של יותר מ-100 מיליון דולר (ARR) ברבעון השלישי של 2018. מערכות החברה מחוברות לכ-85,000 אפליקציות, והיא שולטת בכ-70% משוק ניטור הפעילות השיווקית במובייל.

 

 

החברה מאפשרת לבעלי אפליקציות לדעת מאין הגיעו המשתמשים הרווחיים ביותר לאפליקציה שלהם -  חיפוש בגוגל, מודעה בפייסבוק או בטוויטר, דיוור ישיר למייל, הודעת SMS, קמפיין טלוויזיוני ועוד. נתוני ההכנסות של החברה מגיעים בעקבות ביצוע שורה של עסקאות מפתח: בשנה האחרונה, AppsFlyer המשיכה ליצור שותפויות עם מותגים בולטים רבים, כולל איביי, NBCUniversal, אדידס, יונדאי וקוקה קולה. החברה הוקמה ב-2011 בידי קניאל ורשף מן, והיא מעסיקה 465 עובדים ב-15 משרדים בעולם.

 

אורן קניאל ורשף מן אורן קניאל ורשף מן צילום: גיא גלעד

 

 

הטכנולוגיה של AppsFlyer נמצאת כעת על כמעט 7 מיליארד מכשירים ניידים, לעומת 4.5 מיליארד מכשירים באותו זמן בשנה שעברה. במהלך הרבעון השלישי של 2018, הוצאות המדיה של AppsFlyer נמדדו ב-17 מיליארד דולר בשנה, עלייה של 89% מ-9 מיליארד דולר בשנה שעברה. במקביל, החידוש המתמשך של החברה לפתרונות למניעת הונאות הביא לחיסכון עצום כאשר היא מצליחה לחסום כ -6.5 מיליון דולר ליום שווי הונאת מודעות.

 

"המשימה שלנו היא להעצים את לקוחותינו על מנת להשיג את מטרותיהם על ידי בניית טכנולוגיה ומוצרים מהטובים ביותר בשוק", אומר אורן קניאל, מנכ"ל ומייסד AppsFlyer, ל"כלכליסט". "אנו שמחים להציע מוצרים אלה, שהפכו עם השנים לכלי העבודה העיקריים עבור שיווק במובייל. ככל שעסקים ותאגידים נוספים ממשיכים להכיר בכך שפלטפורמת החברה יכולה לשמש ככלי קריטי למשימתם, אני מתרשם מכך ש-AppsFlyer מצליחה לסייע להם לקבל החלטות שיווק טובות יותר, להגן על הוצאות הפרסום שלהם מפני הונאה ולחדש בכל העת".

 

 

 

"אין כאן קיצורי דרך", הוסיף. "עבודה קשה מובילה לתוצאות עקביות, שמתבטאות בין השאר בהשגת אבן דרך זו. המדידה היא מרכיב חיוני בכל החלטה תקציבית ונתונים לא מדויקים יכולים לגרום לחברות להתמודד עם אתגרים רציניים לגבי הוצאות השיווק שלהן. אנו מנתחים יותר מטריליון מקרים בכל חודש בחודשו".

 

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x