$
הייטק והון סיכון

פרסום ראשון

חברת סיגנלס אנליטיקס שוכרת את עובדי Treato המתפרקת

טריטו הגישה בקשה לפירוק לאחר שנים של קשיים והפסדים. צוות הפיתוח שלה צפוי להיקלט בסיגנלס, ולסייע לה להמשיך ולבנות כלי תוכנה לניתוח פיתוחי פארמה, מדעי החיים, מזון וצריכה

מאיר אורבך 15:5514.08.18

ימים ספורים לאחר שנסגרה חברת טריטו (Treato) הצליחה חברת סיגנלס אנליטיקס לשכור חלק מצוות הפיתוח של החברה שהצטרפו כיחידה אחת לתוך החברה. סיגנלס מפתחת פלטפורמת תוכנה לניתוח תהליכי פיתוח של מוצרי פארמה, מדעי החיים, המזון ומוצרי הצריכה, כדי להפיק תובנות לדרגי ניהול בארגונים.

 

 

שתי החברות עובדות בתחומים משיקים של ניתוח תוכן ותובנות בעולם הפארמה, כך שסגירת טריטו יצרה לסיגנלס הזדמנות נדירה לקבל צוות מוכן של עובדים מומחים לתחום שבו עובדת החברה.

 

גיל שדה, מנכ"ל סיגנלס אנליטיקס גיל שדה, מנכ"ל סיגנלס אנליטיקס צילום: Arthur Fuhrer

 

 

גיל שדה, מנכ"ל החברה אמר בתגובה לפניית "כלכליסט": "אני לא יכול להתייחס לגיוס עובדים נקודתי כזה או אחר כי דברים קורים כל הזמן. אנחנו מגייסים מהנדסים והמפתחים מהטובים שיש בארץ לסיגנלס. אנחנו מכירים את טריטו שנים ותמיד הערכנו מאוד את היכולות הטכניות של הצוות, ומה שהשיגו בפיתוח המוצר הוא מאוד מרשים. אני יכול להגיד שנתנו קפיצה משמעותית במספר המפתחים שלנו לאחרונה ושהדבר יבוא לידי ביטוי בגרסה הבאה של המוצר שלנו בחודשים הקרובים".

 

טריטו הגיעה לפירוק בתחילת החודש, לאחר שגייסה כ-22 מיליון דולר מאז הקמתה. בעת פירוקה היו בחברה 10 עובדים שחלקם יעבור לסיגנלס. עד היום גייסה חברת סיגנלס כ-52 מיליון דולר. בין משקיעיה נמנים קרן פיטנגו צמיחה , קרן הצמיחה קומרה, סקויה, TPY קפיטל של משפחת טשה, דקל פרסי וגיא ימין.

 

סיגנלס אנליטיקס נוסדה על ידי גיל שדה וקובי גרשוני. עד 2009 היו השניים שכירים בה. בעקבות המשבר הכלכלי דאז, רכשו את הבעלות. בין 2009 ל-2012 עסקה החברה בעיקר במודיעין עסקי, אבל לאחר מכן פיתחה יכולות טכנולוגיות. ב-2012 החליטה להפוך את הטכנולוגיה לליבת עסקיה וגייסה כספים ראשונים כדי לפתח כלי אוטומציה לייעוץ.

 

 

 

הפלטפורמה של החברה אוספת, מנתחת ומפיקה תובנות ממגוון מקורות פתוחים וסגורים כמו מאגרי פטנטים, מחקרים מדעיים, מדיה חברתית, ניסויים קליניים, אתרי מסחר מקוון, דו”חות של חברות מחקר ועוד. לאחר איסוף המידע, מבצעת המערכת איחוד נתונים, עיבוד וניתוח תוכן לפי מודלים מורכבים לקבלת החלטות עסקיות. על התובנות המתקבלות עובדים מומחי תוכן בצד הלקוח או מומחים של החברה כדי להוציא המלצות למקבלי ההחלטות. התובנות אותן מפיקה המערכת מסייעות למנהלי מוצר ושיווק לקבל החלטות שונות.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x