שימו לב, אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר. קראו עוד הבנתי
הייטק והון סיכון

יוטפו הישראלית רוכשת את חברת Swell Rewards

סכום הרכישה לא נחשף, אך מוערך ביותר מ-15 מיליון דולר; זו רכישת חברה ראשונה שמבצעת יוטפו, המפתחת פלטפורמה לשיווק מותגים בעזרת תוכן גולשים. בשלוש השנים האחרונות, צמחו הכנסותיה ב-823% ושווי העסקה הממוצע - ב-200%

מאיר אורבך 16:3009.08.18

חברת ההייטק הישראלית יוטפו (Yotpo) רוכשת את חברת Swell Rewards. יוטפו פיתחה פלטפורמה המסייעת לשיווק של מותגים על ידי הצגת ביקורות גולשים אמיתיות, וסרטונים ותמונות שצולמו על ידי לקוחות.

 

 

החברה הנרכשת פיתחה פלטפורמה המאפשרת למותגים לתגמל גולשים על תרומתם למערך השיווק של המותג. החברות לא פירסמו את שווי העסקה אך הוא מוערך ביותר מ-15 מיליון דולר. בעקבות הרכישה יצטרפו ליוטפו כ-15 עובדים, והיא תפתח משרדים בבוסטון.

 

תומר תגרין, מנכ"ל יוטפו ואחד ממייסדיה תומר תגרין, מנכ"ל יוטפו ואחד ממייסדיה צילום: אוראל כהן

 

 

עוד טרם העסקה עבדו יוטפו ו-Swell Reward בשת"פ כדי לאפשר למותגים לתגמל לקוחות שביקורותיהם סייעו במכירות. רכישת Swell Reward תאפשר לשפר את תוכניות ההטבות בפלטפורמה של יוטפו. זו רכישה ראשונה שמבצעת יוטפו, המהווה ציון דרך נוסף עבור החברה שחווה צמיחה מואצת בשלושת השנים האחרונות. במהלכן, גדלו הכנסותיה ב-823% ושווי היקף העסקאות הממוצע עלה ב-200%. Swell Rewards הוקמה ב-2015 ומאז צומחת בממוצע ב-313% בשנה ומספקת ללקוחותיה החזר השקעה ממוצע של פי 9 מעלות השירות.

 

יוטפו נוסדה ב-2011 על ידי עומרי כהן ותומר תגרין המכהן כמנכ"ל. החברה גייסה עד כה 101 מיליון דולר ומעסיקה יותר מ- 300 עובדים במשרדים בתל אביב, ניו יורק ולונדון.

 

תומר תגרין, מנכ"ל החברה, מסר: "ענף השיווק ברשת מוצף בהמון פתרונות חדשניים שרובם אינם יעילים, מה שבסופו של דבר מפריע לצמיחה של מותגים. על ידי רכישת חברה שאנו בטוחים ביעילותה ותרומתה למערך השיווק של מותגים, אנו מאפשרים למשווקים לקבל סל מוצרים רחב יותר דרך פלטפורמה אחת של יוטפו. מדובר באיחוד בין כלי פרסום המשלימים זה את זה, הממקסמים את המכירות והפקת תובנות עמוקות יותר על התנהגות לקוחות"

 

 

"בימים אלו החברה מגייסת 50 עובדים חדשים בתפקידי פיתוח ושירות לקוחות כדי להמשיך את ההתרחבות הגלובלית, עקב גדילה מאסיבית של מאות אחוזים בשנה האחרונה", הוסיף כהן. "כך שהביקוש למוצרי החברה עלול לגדול מעבר לידיים העובדות בחברה".

 

את העסקה ליווה עו"ד מייקל הלר ממשרד גולדפרב-זליגמן. ביוטפו סרבו להתייחס להיקף הכספי של העסקה.
בטל שלח
    לכל התגובות
    x