$
חדשות טכנולוגיה

עתיד הווידאוקליפים: חוויות מוזיקליות במציאות מדומה

חברת ההקלטות יוניברסל מיוזיק חברה ל-Within, מפתחת פלטפורמה לבניית תכני VR, במטרה להפיק קליפים אימרסיביים עבור משקפי אוקולוס, גוגל, HTC וסוני

יואב סטולר 15:5931.10.17
ענקית ההקלטות יוניברסל מיוזיק גרופ הכריזה על שיתוף פעולה אסטרטגי עם חברת המציאות המדומה Within; במסגרתו יואץ פיתוח הטכנולוגיות שלה, כדי להטמיע אותן בתחום הווידאוקליפים.

 

 

בעבר ביצעו כבר פרויקטים בתחום כמו הסרטון המלווה את השיר "Under Neon Lights" של The Chemical Brothers והקליפ עבור השיר "Kids" של OneRepublic. במסגרת הפרויקטים, יכלו הצופים להביט ב-360 מעלות בסביבה הווירטואלית, מה שיצר סיפור עמוק ורחב יותר שליווה את השירים.

 

חוויית VR של להקת כמיקל ברדרס חוויית VR של להקת כמיקל ברדרס

 

 

החברות משתפות פעולה במטרה ליצור חוויות VR טובות יותר גם עבור הקהל - וגם עבור אמני ענקית ההקלטות עצמם, שיוכלו לבנות דרך פלטפורמת Within יצירות וידאו עשירות יותר. הסרטונים שיופקו יהיו זמינים בתוצרתם המלאה באפליקציה של Within, שזמינה למשתמשים בסמארטפונים ובמשקפי המציאות המדומה של סוני, אוקולוס, HTC וגוגל.

 

 

 

מנכ"ל Within, כריס מילק, אמר: "המוזיקה היא אחד המדיומים המשתנים ביותר בחוויה האנושית, שילובה עם חוויות AR ו-VR יוצר אומנות חדשה בעלת עוצמה רבה יותר מסכום חלקיה. שותפות זו מאפשרת לנו את ההזדמנות המדהימה לעבוד עם אמנים מובילים ביוניברסל כדי ליצור יותר ויותר חוויית מוזיקה מרהיבה ומשמעותית".

בטל שלח
    לכל התגובות
    x